Problem z nieszczelnoscia
: 16 cze 2017, 9:39
Witam
W zeszłym tygodniu wymieniłem uszczelniacz pompy wody w mojej dt, wczoraj zauważyłem w wizjerze że olej znów zrobił się koloru jak kawa z mlekiem. Czy ktoś miał ten sam problem? Gdzie może być nieszczelność? Wyrobiony wirnik? Uszczelka pod głowicą? A może w miejscu gdzie kanał wodny przechodzi z pokrywy sprzęgła dalej do karteru? Czy gdzieś można kupić wirnik pompy w normalnych pieniądzach, do 50cm jest sporo zamienników za około 50 złotych, natomiast do 125cm nie widziałem. Co ciekawe ponownie nie zaobserwowałem żeby ubyło płynu chłodniczego, a z pewnością nie na tyle żeby można było to dostrzec. Czy w ogóle jazda z takim olejem wchodzi w grę czy sobie odpuścić?
Wysłane z mojego LG-D390n przy użyciu Tapatalka
W zeszłym tygodniu wymieniłem uszczelniacz pompy wody w mojej dt, wczoraj zauważyłem w wizjerze że olej znów zrobił się koloru jak kawa z mlekiem. Czy ktoś miał ten sam problem? Gdzie może być nieszczelność? Wyrobiony wirnik? Uszczelka pod głowicą? A może w miejscu gdzie kanał wodny przechodzi z pokrywy sprzęgła dalej do karteru? Czy gdzieś można kupić wirnik pompy w normalnych pieniądzach, do 50cm jest sporo zamienników za około 50 złotych, natomiast do 125cm nie widziałem. Co ciekawe ponownie nie zaobserwowałem żeby ubyło płynu chłodniczego, a z pewnością nie na tyle żeby można było to dostrzec. Czy w ogóle jazda z takim olejem wchodzi w grę czy sobie odpuścić?
Wysłane z mojego LG-D390n przy użyciu Tapatalka