Strona 1 z 1

Athena a Oryginał Yamaha - cylinder głowica zawór

Post: 28 cze 2017, 20:38
autor: Vidon
Cześć

Temat dotyczy Yamahy dt 125 R

Można mieszać zestaw Atheny z Oryginałem Yamahy ? np. do cylindra Atheny można dać głowicę oryginał ? zawór Atheny będzie pasował w cylinder oryginał Yamahy ? do cylindra Yamahy można dać głowice Atheny ? ktoś tak robił i jest dobrze ?

Nie rozumiem zbytnio po co Athena zastosowała w głowicy gniazdo spalania wyjmowane, jedyny plus to taki, ze jak zerwiesz gwint świecy to wymieniasz gniazdo i gra gitara, ale problem przy planowaniu jest, rozmyślam nad przyspawaniem tego gniazda do głowicy, ktoś tak już robił ? czy w zestawie 170cc jest również gniazdo oddzielnie ?

Re: Athena a Oryginał Yamaha - cylinder głowica zawór

Post: 29 cze 2017, 7:16
autor: kri100
czy w zestawie 170cc jest również gniazdo oddzielnie ?

Tak

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Athena a Oryginał Yamaha - cylinder głowica zawór

Post: 29 cze 2017, 15:03
autor: Vidon
post63825.html?hilit=Athena#p63825

w tym temacie było mówione o oringu, mógłby ktoś przybliżyć temat, dotyczy się to też zestawu atheny 125cc ? oring gumowy ? idzie taki oring dopasować w sklepie motoryzacyjnym ? oring zapobiega jedynie wydostawaniu się płynu w okolicy świecy ?

Re: Athena a Oryginał Yamaha - cylinder głowica zawór

Post: 03 lip 2017, 17:23
autor: cedec1
zobacz sobie jak wygląda głowica z yz 125 nie ma tam w ogóle uszczelki pod głowicą tylko 2 oringi żeby zastosować taki oring w dt trzeba na tokarce wytoczyć w głowicy rowek na niego w okół komory spalania nie będzie problemu bo jest okrągła ale gorsza sprawa będzie z zewnętrznym bo głowica jest jajowata z zewnątrz i nie symetryczna ciężko będzie to na tokarce zrobić

Re: Athena a Oryginał Yamaha - cylinder głowica zawór

Post: 03 gru 2017, 15:13
autor: Vidon
cedec1 pisze:zobacz sobie jak wygląda głowica z yz 125 nie ma tam w ogóle uszczelki pod głowicą tylko 2 oringi żeby zastosować taki oring w dt trzeba na tokarce wytoczyć w głowicy rowek na niego w okół komory spalania nie będzie problemu bo jest okrągła ale gorsza sprawa będzie z zewnętrznym bo głowica jest jajowata z zewnątrz i nie symetryczna ciężko będzie to na tokarce zrobić


Sory ale Twój wywód ma się nijak do omawianego tematu, ale dzięki za zainteresowanie i chęci.