Strona 1 z 1

Dłuższy 6 bieg

Post: 18 lip 2017, 8:38
autor: kri100
Czy ktoś zamienial w skrzyni tryb 6biegu na dłuższy? Czy w ogóle jest to możliwe i czy jest od czego przełożyć. Z racji tego że kończą mi się obroty na 6biegu czyli dokrecam do 10,5k a zębatek napędu nie chce zmieniać( mam 17z z przodu) to myślę nad taki rozwiązaniem. Nie chodzi mi o v max ale o niższe obroty przy ewentualnych przelotach w granicach 100-120km/h.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Dłuższy 6 bieg

Post: 19 lip 2017, 14:53
autor: Iktorn
Pytanie czy gra jest warta świeczki ?
Nigdy o tym nie słyszałem aby ktoś to robił. Pamietaj o tym ze to dalej jest seta i zapas mocy przy tych prędkościach jest znikomy.
Slusznym rozwiazaniem moze byc albo mniejsza predkosc przelotowa albo inna poj..

Re: Dłuższy 6 bieg

Post: 19 lip 2017, 20:12
autor: Frozen
A czy orientowałeś się ile to jest roboty? Praktycznie nie wykonalne jeżeli pytasz, chyba że zlecisz to komuś. Po pierwsze trzeba dorobić tryby na zamówienie, a to wyjdzie ze 300zł...

Re: Dłuższy 6 bieg

Post: 20 lip 2017, 8:30
autor: kri100
Nie wiem ile to jest roboty i pieniędzy dlatego pytam na forum bo może ktoś to przerabial. Seta owszem ale mocy ma sporo na 6 biegu. Bez porównania z odblokowana 125 bo jednak po modyfikacjach mocy przybyło. Czyli jestem pionierem w pomysle;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Dłuższy 6 bieg

Post: 11 cze 2018, 10:23
autor: Snajperov
I jak temat? umarlo czy zrobiles cos?