Strona 2 z 3

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 21 sie 2017, 12:34
autor: mazi85
Trochę wydasz żeby Ci działał jeśli nie masz modułu i silniczka.

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 21 sie 2017, 12:38
autor: paolo9779
Akumulator musi być. Gaźnik chyba nie dellorto tylko ten chiński. Linki ja dorabiam jakbyś był chętny ten motocykl reanimować.

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 21 sie 2017, 13:48
autor: damian510
Ok bede zainteresowany kupnem, musze skompletowac wszystkie graty i zrobic z tym, jescze jedno pytanko wlasnie odkręcilem obudowe i przesunalem przepustnice w prawo, motocykl zyskal moc od dolu ale zaczelo cos stukać w silniku, wiecie moze co to moze byc?

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 21 sie 2017, 14:39
autor: paolo9779
To jest tarcza zaworu. Pewnie po szlifie cylindra ktoś nie obrobił zaworu i teraz haczy w niego tłok.

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 21 sie 2017, 14:54
autor: damian510
Dokładnie motocykl mial robionego szlifa, kurcze to mam nadzieje ze nie uwalilem tloka i pierscieni przez to...

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 11 mar 2018, 22:01
autor: damian510
ok posprawdzałem wszystko i okazało się ze nie mam modułu, silniczka, akumlatora, linek i instalacji, zastanawiam się czy jest sens to robić (o ile procentowo wzrośnie moc?) czy nie lepiej zrobić tylko remont silnika i zwiększyć kompresje?

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 12 mar 2018, 7:38
autor: Vidon
damian510 pisze:ok posprawdzałem wszystko i okazało się ze nie mam modułu, silniczka, akumlatora, linek i instalacji, zastanawiam się czy jest sens to robić (o ile procentowo wzrośnie moc?) czy nie lepiej zrobić tylko remont silnika i zwiększyć kompresje?
Moc Ci nie wzorśnie tylko rozłoży się na cały zakres obrotów, o jakim oznaczeniu moduł masz ? Bo musisz go mieć skoro motocykl odpala, to że masz np. moduł Oryginał, to też nie oznacza że jest w pełni sprawny, może mieć nie działający układ sterowania zaworem, najlepiej jakbyś sprawdził moduł w innym motocyklu, który jest kompletny i w pełni sprawny.


A stacyjkę masz ?

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 14 mar 2018, 16:36
autor: damian510
Niestety stacyjki nie mam, numer modułu wrzuce jak tylko bede miał motocykl spowrotem od mechanika, oddałem go na planowanie głowicy bo miałem kompresje tylko 5,5 ...

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 14 mar 2018, 17:06
autor: Frozen
a co ma głowica do kompresji?

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 14 mar 2018, 18:02
autor: damian510
Pdejrzewam głowice lub cylinder ponieważ podobno tłok został wymieniony przez bylego właściciela na nowy.