Strona 3 z 3

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 14 mar 2018, 18:05
autor: Vidon
damian510 pisze:Niestety stacyjki nie mam, numer modułu wrzuce jak tylko bede miał motocykl spowrotem od mechanika, oddałem go na planowanie głowicy bo miałem kompresje tylko 5,5 ...
To stacyjka też będzie potrzebna, ogólnie to lipa straszna, lepiej sprzedaj ten motocykl w taki stanie w jakim jest i kup kompletny, no chyba że kupiłeś za 1500 to może uda Ci się ogarnąć za drugie 1500, by działał Ci ten zawór, przede wszystkim zacznij od modułu w pełni sprawnego, a resztę braków dobieraj pod niego.

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 14 mar 2018, 21:46
autor: damian510
No niestety za motocykl dałem 3400... zrobie z tą kompresją i zobaczę może nie bedzie aż tak strasznie jezdziło się bez działającego ypvs, szczególnie że zamierzam jezdzić tylko w terenie.

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 14 mar 2018, 22:26
autor: rykpat
Bez ypvs też da się jeździć. Tylko żeby to miało sens trzeba zablokować zawór w pozycji otwartej i nauczyć się trzymać moto na wyższych obrotach.

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 15 mar 2018, 18:09
autor: damian510
Ogłądałem własnie filmik na youtubie jak ten zawór powinien działać i zastanawiam się może dałoby sie ten zawor podłączyć jakoś do linki gazu żeby otwierał się i zamykał jak dodaje gazu?

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 15 mar 2018, 18:46
autor: Vidon
Coś zawsze da się wykombinować, ale to druciarstwo.

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: DT 125 dostaje moc dopiero na wysokich obrotach.

Post: 21 mar 2018, 15:39
autor: paolo9779
Silnik trzeba rozebrać i sprawdzić, gdybanie nic nie da.