Strona 1 z 1

Jaki szlif i tłok

Post: 03 mar 2016, 18:59
autor: Vidon
Witam

DT 80 z 96r. kompresja 6 bar, motocykl trzeba trochę przepchać by zapalił, jak zapali dobrze trzyma obroty biegu jałowego i jest moc podczas jazdy, rozebrałem górę silnika i cylinder jest przytarty wraz z tłokiem, mam zamiar zrobić szlif i założyć nowy tłok, co oznacza to 75 na tłoku ?

Obrazek

czyż by to był wymiar tłoka 49,75 mm ? mierząc tłok, suwmiarka pokazuje 49,50 mm

Czy z OMP są większe tłoki jak 50,00 mm ? oddając cylinder do szlifu pod taki tłok 50,00 mm, jakiej wartości powinienem zlecić szlif ?

Czy oddając cylinder do motor-tech katowice, zrobią szlif wraz z honowaniem ? pisze że 60zł kosztuje szlif a 50 honowanie, czyli wyjdzie 110zł, czy ktoś tam wysyłał z was cylinder ? ile trzeba czekać na zwrot ?

Korzystał ktoś z was z usługi szlifu w AUTO SZLIF Sikorscy z Krakowa ?

Re: Jaki szlif i tłok

Post: 03 mar 2016, 19:29
autor: Kamilmx
Odnośnie szlifu to zawieź tutaj https://www.facebook.com/motofuks/. Nikt lepiej Ci nie zrobi.

Re: Jaki szlif i tłok

Post: 04 mar 2016, 20:13
autor: Vidon
zakładał ktoś z was tłok nad wymiarowy pokryty grafitem ?

http://allegro.pl/tlok-yamaha-dt80lc-lc ... 64226.html

warte to coś, porównywalne z OMP ?

Podobno są tłoki z tkrj do wymiaru 51,25 lecz koszt około 200zł

-- 10 mar 2016, 19:28 --

jakim momentem dokręcać głowicę 27 czy 32 Nm ? nie znam niemieckiego

Obrazek