Jaki szlif i tłok
: 03 mar 2016, 18:59
Witam
DT 80 z 96r. kompresja 6 bar, motocykl trzeba trochę przepchać by zapalił, jak zapali dobrze trzyma obroty biegu jałowego i jest moc podczas jazdy, rozebrałem górę silnika i cylinder jest przytarty wraz z tłokiem, mam zamiar zrobić szlif i założyć nowy tłok, co oznacza to 75 na tłoku ?
czyż by to był wymiar tłoka 49,75 mm ? mierząc tłok, suwmiarka pokazuje 49,50 mm
Czy z OMP są większe tłoki jak 50,00 mm ? oddając cylinder do szlifu pod taki tłok 50,00 mm, jakiej wartości powinienem zlecić szlif ?
Czy oddając cylinder do motor-tech katowice, zrobią szlif wraz z honowaniem ? pisze że 60zł kosztuje szlif a 50 honowanie, czyli wyjdzie 110zł, czy ktoś tam wysyłał z was cylinder ? ile trzeba czekać na zwrot ?
Korzystał ktoś z was z usługi szlifu w AUTO SZLIF Sikorscy z Krakowa ?
DT 80 z 96r. kompresja 6 bar, motocykl trzeba trochę przepchać by zapalił, jak zapali dobrze trzyma obroty biegu jałowego i jest moc podczas jazdy, rozebrałem górę silnika i cylinder jest przytarty wraz z tłokiem, mam zamiar zrobić szlif i założyć nowy tłok, co oznacza to 75 na tłoku ?
czyż by to był wymiar tłoka 49,75 mm ? mierząc tłok, suwmiarka pokazuje 49,50 mm
Czy z OMP są większe tłoki jak 50,00 mm ? oddając cylinder do szlifu pod taki tłok 50,00 mm, jakiej wartości powinienem zlecić szlif ?
Czy oddając cylinder do motor-tech katowice, zrobią szlif wraz z honowaniem ? pisze że 60zł kosztuje szlif a 50 honowanie, czyli wyjdzie 110zł, czy ktoś tam wysyłał z was cylinder ? ile trzeba czekać na zwrot ?
Korzystał ktoś z was z usługi szlifu w AUTO SZLIF Sikorscy z Krakowa ?