Strona 1 z 1

yamaha dt 80

Post: 31 mar 2016, 11:18
autor: daniel1999
Siema wszystkim dzisiaj zamówiłem tłok do dt80 firmy Power Force na 8 szlif i mam pytanie do was jak ją dotrzeć żeby jej nie zatrzeć jakieś 2 tygodnie temu ruwnież założyłem nowy tłok i po jakiś 60km tłok od strony okienka wydechowego ułupał się.
Ile dawać oleju na 5l benzyny podczas dotarcia stosuje olej sthil ten ciemny niebieski pół syntetyczny.

Re: yamaha dt 80

Post: 31 mar 2016, 11:41
autor: Vidon
Na 5 litrów benzyny lej 165ml oleju ale kup castrol Power 1 racing 2T

O docieraniu jest temat tu na forum


Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Re: yamaha dt 80

Post: 31 mar 2016, 12:10
autor: daniel1999
Dzięki
a jaki luz powinien być między tłokiem a cylindrem?

Re: yamaha dt 80

Post: 31 mar 2016, 13:44
autor: Vidon
Podobno zależy od tłoka, 0,4 do 0,6mm, ale to jak robią szlif to pod tłok. Mi robili luz pod tłok OMP 0,5mm

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Kruku: Chyba 0,04 - 0,06 i zrobili Ci na 0,05

Re: yamaha dt 80

Post: 31 mar 2016, 13:49
autor: daniel1999
Mi już pod ósmy został tylko Power Force wcześniej wziołem z grafitem za 80 zł i pod niego 8 szlif robiony był no i tak jak mówiłem 60 km i od strony okna wydechowego tłok się uszkodził. Nic lepszego od Power Force nie znajdę? Myślałem o dopasowaniu lepszej jakości pierścieni pod tłok i cylek dobry pomysł?

-- 01 kwie 2016, 9:17 --

A wie może ktoś czym się różni tłok od dt 80 chłodzone powietrzem od wersji chłodzone cieczą bo na Allegro aktóalnie są tylko do powietrzaków z power Force

Re: yamaha dt 80

Post: 01 kwie 2016, 10:45
autor: Johnny
wymiarami

Re: yamaha dt 80

Post: 01 kwie 2016, 13:04
autor: daniel1999
nie wymiary te same ale coś słyszałem że w dt 80 chłodzone powietrzem nie ma tuleji żeliwne tak jak w dt80lc tylko jakaś inną. Tylko nie wiem czy to prawda wie może ktoś coś?