Strona 1 z 1

DT 50 kupno

Post: 25 lut 2017, 20:25
autor: Biszcz
Witam, trafia mi się do kupna DT 50 z 98r. I teraz takie pytanie, posiada niestety hamulce przód tył bęben, czy to normalne przy tym roczniku jest? Czy może to jakiś starszy rocznik być czy coś. Jak to hamuje? Skrzynia 6 biegowa, dozownik oleju. Może dołączę zdjęcie, i proszę o rady od was na co zwrócić uwagę. Numery ramy ma w jednym miejscu, czy jest gdzieś jeszcze jakaś naklejka? Gość mówi że zdjął cylinder i założył nowy tłok z pierścieniami nowymi, to raczej tak nie do końca zrobił, bo powinna być też nowa tuleja raczej. Obrazek Obrazek

Re: DT 50 kupno

Post: 25 lut 2017, 23:29
autor: Frozen
Biszcz pisze:na co zwrócić uwagę

Nie szukamy... -> topic22.html#p26
Biszcz pisze:Numery ramy ma w jednym miejscu

Wydaje mi się że powinien być na główce ramy
Biszcz pisze:Gość mówi że zdjął cylinder i założył nowy tłok z pierścieniami nowymi, to raczej tak nie do końca zrobił, bo powinna być też nowa tuleja raczej.

To do szlifu nie można oddać tylko tuleje od razu wymieniać?

Re: DT 50 kupno

Post: 26 lut 2017, 1:09
autor: Biszcz
No dobra, ale co do hamulców, to nie powinny być tarcze przy tym roczniku?

Re: DT 50 kupno

Post: 26 lut 2017, 9:44
autor: ilukasz
A to nie dt 50 mx?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Re: DT 50 kupno

Post: 26 lut 2017, 13:36
autor: Pawlos312
To jest DT50LC... MX jest chłodzona powietrzem i wygląda całkiem inaczej, zanim niektórzy coś napiszą sprawdźcie 5 razy. Nie wiem w jakim okresie były produkowane, ale to normalne że miały dwa hamulce bębnowe.

Re: DT 50 kupno

Post: 27 lut 2017, 8:52
autor: Biszcz
Aha, dzięki, cały czas wątpiłem czy to ten rok a nie jakiś starszy. Ubolewałem przy zakupie że ma bębny a nie tarcze tak jak inne sprzęty. Zobaczymy jak się będzie sprawować.

Re: DT 50 kupno

Post: 02 cze 2017, 9:12
autor: kotlet9696
Mam taką DTtkę (już drugą, jedna poszła do kumpla) i tak. Występowały w wersjach z kołami tył 18 i 17". Nie wiem jak były blokowane bo w jednej DTtce miałem taką kostkę która pozwoliła chodzić obecnej DTtce ponad 7k obrotów znów druga raz działała bez tego. Cylinder ma 8 szlifów -nominalnie 40, max 42, szlify co 0,25. Fabrycznie były hamulce bębnowe. Uważaj na tylną piastę bo śruby jak widzę lubią się zrywać.