Strona 1 z 1

Przystosowanie dt 80 lc@ do stuntu

Post: 10 lut 2014, 21:42
autor: Kleszczu2060
Witam!

Wiem, że gdzieś były tego typu posty, lecz nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanka :P. Otóż tak: W mojej dt siedzi cylek+tłok+głowica 80ccm malossi oraz tłumik i dyfuzor gianelli. Przełożenie zębatek to 15/51. I powiedzcie mi, jakie zębatki wstawić, co by łatwo na gumie latać było :D Ponadto nie wiem, czy to jest coś z moją techniką, czy coś z moto jest nie tak, a mianowicie nie mogę jej podbić. Udaje mi się dopiero, jak siedzę z tyłu, nogi mam na ziemi i ruszę z miejsca, ale wiadomo, za małe obroty, żeby utrzymać, ale inaczej za cholery nie mogę podbić. Jakieś rady? :D

Z góry dzięki!!!

Re: Przystosowanie dt 80 lc@ do stuntu

Post: 11 lut 2014, 15:40
autor: Bartolini2721
Z 80tką cudów nie zdziałasz, z przodu mniejszą zębatkę a z tyłu większą od tych co masz. Do tego zmniejsz ciśnienie w oponach. Technikę musisz sobie sam wypracować najlepiej na rowerze.

Re: Przystosowanie dt 80 lc@ do stuntu

Post: 11 lut 2014, 16:10
autor: Johnny
Ja na przełożeniach 15/55 z 2 podrywałem z gazu 80

Re: Przystosowanie dt 80 lc@ do stuntu

Post: 15 lut 2014, 22:23
autor: _Radzio_
a mi się wydaje, że orginalny odblokowany dyfuzor byłby lepszy bo od dołu ciągnie, a i z przełożeniem też nie ma co za dużo kombinować bo z rezo może być cieniutko.

Re: Przystosowanie dt 80 lc@ do stuntu

Post: 12 sie 2014, 20:50
autor: koza :D
Ja mam 15.54 i z 2 bez problemu tylko musi mieć to 6tysi

Re: Przystosowanie dt 80 lc@ do stuntu

Post: 13 sie 2014, 10:51
autor: FastMan
Giannelli jest kiepskawy do stuntu, bo 80'tka nie ma zaworu wydechowego, a na giannelli rezo jest wyżej, z dołu kompletnie brakuje mocy.

Re: Przystosowanie dt 80 lc@ do stuntu

Post: 13 sie 2014, 15:58
autor: smileyaka
Nie wiem jak wy , ale mi nie podrywa z gazu nawet na 1 ( chyba ze macie na mysli stojąc na podnóżkach pasazera to nie ma problemu ) Dyfuzor gianelli , przełozenia 15/51
By poderwac DT 80 jadac z predkoscia np 20-30km/h nie jest prosto , dużo siły to nie ma i trzeba pomoc np szarpiac za kierownice lub przechylic sie bardziej na miejsce pasazera - taka moja rada.
Albo zmienic na org. dyfuzor odblokowany wtedy powinno byc latwiej.