Strona 1 z 1

Motocross i enduro w 4 paku

Post: 12 kwie 2015, 13:50
autor: Bartolini2721
Nigdy nie jeździłem 4t. Czy jest sens przesiadać się na 4t dla enduro i motocrossu? Jak to ugryźć? Na ulice na pewno 4t jest lepsze, ale jak sprawuje się w lesie i na torze? Dużo jest cięższe od 2t? Idzie się przyzwyczaić do innej charakterystyki?

Re: Motocross i enduro w 4 paku

Post: 12 kwie 2015, 15:30
autor: Ulqloria
Ogolnie jak przesiadłem się na kawę to pierwsze odczucie było bardzo przyjemne, równomierne oddawanie mocy cały czas przez co endurzenie jest przyjemne. Moje 33 KM bardzo sprawnie dawały sobie rade w terenie i nie było żadnych problemów z podjazdami,

Re: Motocross i enduro w 4 paku

Post: 12 kwie 2015, 18:06
autor: Cross16
Ja miałem okazje przejechać sie Yamahą wr 426f i moje odczucie było mega przyjemne, ta moc już od delikatnego pociągnięcia manetki to jest naprawdę zajebiste :D