Strona 3 z 3

Re: Przeróbka DT do stuntu - porady, jazda

Post: 23 lis 2013, 12:26
autor: 123paszko123
najlatwiej jest uczyć się pod górkę, motor szybciej traci prędkość i łatwiej jest go postawić. Pamiętam że zawsze uczylem się podnosić motor z gazu :) poźniej wszyscy mnie namawiali żebym strzelil ze sprzęgła, jak poszło to musiałem biec za detką a ona jechala w pionie :) jak wszyscy piszą wyżej, najpierw rower póżniej motor. na roweże nauczysz się balansować używając hamulca co później przełoży się na manipulację gazem :) rower i motor to calkiem inna bajka jednak uczy pewnych nawyków

Re: Przeróbka DT do stuntu - porady, jazda

Post: 03 mar 2015, 17:10
autor: mrozu000
mam pytanie jak strzelic ze sprzegla, moje pytanie brzmi czy tylko wciska sie sprzeglo na sekude w czasie gdy sie jedzie , czy poprostu naciska sie i gazuje na sprzegle i strzela sie ?

Re: Przeróbka DT do stuntu - porady, jazda

Post: 03 mar 2015, 17:16
autor: kubas9311
samo wciśnięcie i puszczenie sprzęgła nic Ci nie da... <glowawmur> wciskasz sprzęgło, zwiększasz obroty, puszczasz sprzęgło, szarpiesz za kierownice i jedziesz;)

Re: Przeróbka DT do stuntu - porady, jazda

Post: 03 mar 2015, 17:34
autor: mrozu000
okey dzieki , ale na tych filmach na yt widac ze oni na sprzegle nie gazuja , tylko wciskaja sprzeglo (trzymajac caly czas gaz) no i strzelaja , dlatego chcialem zapytac jak to ma wygladac

Re: Przeróbka DT do stuntu - porady, jazda

Post: 03 mar 2015, 17:57
autor: żuczek
Ja zawsze tylko naciskałem sprzęgło jak jakiś przycisk. Nie przytrzymywałem. Równy gaz, szybko naciskam klamkę i równocześnie odkręcam gaz.