Strona 1 z 1

Czy są blokady w mojej DT?

Post: 01 lis 2013, 17:09
autor: Sieniek
Witam. Mam pytanie czy moja DT ma jakieś jeszcze blokady ,prędkość maksymalna 120km/h , oryginalny dyfer i końcówka (nie odblokowane) Na 100% jest odblokowany moduł. Prędkość jest dobra czy powinna być większa ? Dodam ,że DT ma kuty tłok i wgl silnik jak nowy.

Re: Czy są blokady w mojej DT?

Post: 01 lis 2013, 17:14
autor: Bartolini2721
Jakie masz przełożenia? Poniekąd sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie.

Re: Czy są blokady w mojej DT?

Post: 01 lis 2013, 17:30
autor: Sieniek
Przełożenie wszystko seria. Wiem ,ze sobie trochę odpowiedziałem ale czy ta prędkość jest w miarę dobra jak na zablokowany dyfek i czy nie ma jeszcze czegoś zablokowanego ? I mam pytanie o ile by wzrosła moc i prędkość po odblokowaniu dyfra lub zmianie na np. DEP'a ? I czy DT nie straciła by swojej elastyczności w niższych partiach >?

Re: Czy są blokady w mojej DT?

Post: 01 lis 2013, 18:02
autor: Enduros70
Po odblokowaniu na pewno nie straci a zyska.

Re: Czy są blokady w mojej DT?

Post: 01 lis 2013, 18:22
autor: Sieniek
Mam nadzieję co bardziej się opłaca kupno DEP'a czy odblokowanie seryjnego ? (chodzi czy będzie duża różnica pomiędzy odblokowanym a DEP'em ) ?

Re: Czy są blokady w mojej DT?

Post: 01 lis 2013, 18:44
autor: Enduros70
Różnica jest bardzo duża, pamiętaj, że zysk mocy poprzez założenie tuningowe wydechu zawsze jest kosztem słabszego dołu, lecz to się reguluje zębatkami, w teren to tylko 14/57.

Re: Czy są blokady w mojej DT?

Post: 02 lis 2013, 9:48
autor: Sieniek
Dzięki , jako ,ze dowiedziałem się ,że mam odblokowany dyfuzor to co jeszcze sprawdzić ?

Re: Czy są blokady w mojej DT?

Post: 02 lis 2013, 10:01
autor: Enduros70
Zrobiłem temat o zdejmowaniu blokad.