Strona 2 z 2

Re: tdr 125 7kW Szwajcaria

Post: 28 wrz 2014, 10:25
autor: Enduros70
Tłok pęknie za 5 tys i po nicasilu.

Re: tdr 125 7kW Szwajcaria

Post: 28 wrz 2014, 12:45
autor: Ulqloria
Nie wymienia się samych pierścieni....
To tak jak byś dziurawego kondona zakleił taśmą,

Re: tdr 125 7kW Szwajcaria

Post: 07 paź 2014, 10:08
autor: szynszyll
coz, kazdy mowi co innego...

no nic - kasa nie jest problemem i priorytetem jest to, ze remont ma byc wykonany dobrze.

co w takim razie proponujecie? jaki wymiar nowego tloka? chce zalozyc cos z wyzszej polki: wossnera albo vertexa.

w katalogu wossnera widze, ze jest 8006DC 55,96. w katalogu vertexa nie znalazlem takiego rozmiaru. meteorow ani chinszczyzny nie chce.

co sadzicie? brac tego 8006DC?

Re: tdr 125 7kW Szwajcaria

Post: 07 paź 2014, 13:12
autor: Ulqloria
Wszystko zależy od tego w jakim stanie jest nicasil, czy posiada rysy, jak duże ma progi itp

Re: tdr 125 7kW Szwajcaria

Post: 07 paź 2014, 13:22
autor: szynszyll
nicasil jak nowy. zero progu czy rys. widoczne slady po honowaniu.

Re: tdr 125 7kW Szwajcaria

Post: 07 paź 2014, 13:24
autor: Ulqloria
No to dokładnie pomierzyć i pakować wossnera :P

Re: tdr 125 7kW Szwajcaria

Post: 13 paź 2014, 11:50
autor: szynszyll
sprzedawca tlokow pyta mnie czy tlok Wossnera ma byc z plaskim denkiem, czy wypuklym. z motocykla wyjalem z plaskim i w sieci pisza tez ze w tdr byly plaskie. pytam jak ten glupi, zeby sie upewnic.

mam tez drugie pytanie, bo siedze i czytam na sieci co ludzie pisza o puchnieciu Wossnerow. czy przy cylindrze 56.00 Wossner 55.96 nie bedzie za ciasny? czy brac moze selekcje 55.94 lub 55.95?

dzieki za odpowiedzi

Re: tdr 125 7kW Szwajcaria

Post: 13 paź 2014, 12:29
autor: Enduros70
.94 lub .95 bierz. Z płaskim denkiem. W razie czego mam takie części w fajnych pieniądzach.

Re: tdr 125 7kW Szwajcaria

Post: 13 paź 2014, 12:32
autor: szynszyll
kurcze, szkoda, ze wczesniej nie mowiles :( wzialbym od Ciebie. zamowilem 55.95 z plaskim denkiem. na przyszlosc bede wiedzial.