Strona 1 z 2

Moduł zapłonowy

Post: 25 lip 2013, 22:02
autor: jakub111
Witam czy w DT 125 X i RE były fabrycznie blokowane moduły zapłonowe? Sam posiadam DT 125 RE moduł 1DO-00 w internecie nic nie znalazłem na temat odblokowywania tego modułu, jedyne co wiem to to że jakiś kabelek z licznika (jeden z trzech) należy podpiąć do masy... Ale czy to w pełni odblokuje układ zapłonowy tego nie wiem i szukam porady u was drodzy koledzy

Re: Moduł zapłonowy

Post: 27 lip 2013, 19:27
autor: Enduros70
Tak, były blokowane na module. Jeśli masz ta kostkę, o której piszesz to obcinasz lub wypinasz przewód czarny z zielonym paskiem od strony modułu (po stronie 4 przewodów w kostce) i podłączasz go do masy.

Re: Moduł zapłonowy

Post: 27 lip 2013, 22:09
autor: żuczek
A tak zapytam od siebie. W jaki sposób objawiała się owa blokada? Co się dzieje? Bo ja nic w swojej nie robiłem z modułem, a kręci mi do końca.

Re: Moduł zapłonowy

Post: 27 lip 2013, 22:11
autor: jakub111
OK, dzięki za odpowiedź i proszę o nieusuwanie tego tematu bo może się jeszcze komuś przydać :)

PS. Na razie nie będę mojej DT-ki odblokowywał bo jeszcze jest na dotarciu a poza tym podoba mi się spalanie - 4l/100km.

EDIT. Żuczek, u mnie moto po prostu nie kręci się wysoko na każdym z biegów. Jaki TY masz moduł zapłonowy? A tak nawiasem mówiąc słyszałem coś o jakiejś blokadzie związanej z dopływem powietrza do filtra, że niby to też coś dławi silnik - prawda to?

Re: Moduł zapłonowy

Post: 27 lip 2013, 23:05
autor: żuczek
Mam taki sam moduł jak Ty. W nowszych DT są tylko takie. U mnie się kręci do końca na każdym biegu. Jest guma pod siedzeniem. Można ją wywalić i wtedy założyć większe dysze.

Re: Moduł zapłonowy

Post: 28 lip 2013, 8:37
autor: jakub111
OK, a jakie masz blokady w silniku? Wszystkie wywaliłeś ?

Re: Moduł zapłonowy

Post: 28 lip 2013, 9:13
autor: Enduros70
Nie sugeruj się tym, że on nie ma zablokowanej, gdyż poprzedni właściciel mógł to już zrobić.

Re: Moduł zapłonowy

Post: 28 lip 2013, 9:25
autor: żuczek
No właśnie w silniku miałem wszystkie blokady co dziwne (cały układ wydechowy seryjny, nie cięty, guma pod siedzeniem i sądzę, że dysze też były nie zmieniane). No ale jak się okazało mam odblokowaną z tym kabelkiem :D co dziwne.

Re: Moduł zapłonowy

Post: 28 lip 2013, 15:49
autor: jakub111
Rozumiem, a ile Ci poleci na 6-tce? Jakie masz spalanie?

Re: Moduł zapłonowy

Post: 28 lip 2013, 21:57
autor: żuczek
Poleci tak 130 km/h. Spalanie nie wiem... Nie obliczałem, ale przy trybie mieszanym pewnie coś około 6 litrów. Niedługo zrobię doświadczenie to najwyżej tu napiszę.