MichałJ pisze:Panie i Panowie, kostka zamontowana, efektów brak. Nadal jest odcięcie przy 7 tys. obrotów. Zastanawiam się czy może blokować coś innego? Z tematów które sprawdziłem: dyfuzor jest wybebeszony, końcówka/silencer fabryka (ale zarówno z nim jak i bez nie ma różnicy), gaźnik czysty jak łza, dysze fabryczne 25/270, iglica ustawiona na środkowy rowek (wcześniej była o jeden podniesiona i mam wrażenie, że przelewało bo świeca była mokra, za mokra). YPVS wyregulowany, po self-teście jest w pozycji otwartej, wraz z kanałem wydechowym stanowi jedną idealną płaszczyznę. Robiłem też test odpinając linki i blokując go w pozycji otwartej, wtedy silnik zbierał się z wyraźnym oporem i nierówno ale nie uzyskiwał też obrotów wyższych niż 7 tyś.
W obecnej konfiguracji silnik pracuje bardzo równo, płynnie i mocno przyspiesza aż do tych 7 tys., więc chyba jeszcze się nie kończy, hmm?
Z góry dzięki za pomysły co dalej?
Witam, sam sobie odpowiem bo chyba problem rozwiązany a na pewno jestem na dobrej drodze. Otóż wymieniłem dysze na 30/240 i jest postęp tj. silnik wchodzi na wyższe obroty niż 7 tyś. i przekracza 90 km/h. Nie miałem zbyt wiele czasu na jazdy testowe ale udało mi się osiągnąć około 110 km/h. Z obrotami sprawa wygląda tak, że przy 7-8 tyś. silnik nieco przerywa, dławi się ale obroty rosną dalej do około 10 tyś. Spróbuję jeszcze opuścić iglicę o jeden "ząbek", bo może dawka jest nadal na duża?