Strona 1 z 1

Yamaha dt 80lcI

Post: 08 lut 2016, 20:54
autor: daniel1999
Część zmierzyłem sprężenie w moich dt 80lcI wynosi 7,5 bar.Brakuje jej mocy W drugiej dt 80lcII sprężenie wynosi 10,5 bar i jest wszystko ok.
Brak mocy w lc1 jest spowodowany za małym sprężeniem? Co sądzicie o tłokach i pierścieniach firmy Power Force?Jak sprawdzić który to szlif cylindra?

Re: Yamaha dt 80lcI

Post: 11 lut 2016, 23:01
autor: Johnny
no proste, że tak.

Zmierz cylinder srednicowka i sie dowiesz jaki ma wymiar, dzieki czemu dowiesz sie ktory szlif.

Tloki Power Force sa najlepsza opcja po srednicy 50.00 gdy juz nie ma tlokow OMP.

Re: Yamaha dt 80lcI

Post: 28 lut 2016, 18:44
autor: daniel1999
założyłełem nowy tłok z jakimś grafitem ale mam jeszcze problem z gażnikiem na1,2 jedzie normalnie na wyższych biegach go odcina tak za połową gazu. Wydaje mi się że jest to wina dyszy w gażniku tylko niewiem czy założyć większą czy mniejszą

-- 29 lut 2016, 18:22 --

To dlamnie bardzo ważne zapomniałem jeszcze dodać że na zimnym silniku zapala od kopnięcia bez ssania nawet po tygodniu na ciepłym nie idzie jej z kopa zapalić a na biegu wystarczy lekko ruszyć na biegu nawet bez sprzęgła. PROSZE O SZYBKĄ POMOC.