Strona 1 z 1

YPVS

Post: 20 cze 2017, 16:42
autor: Syberius
Sytuacja taka w tamtym tyg zrobiłem 80 km i podczas jazdy np na 2 km zawód się przymykał tzn muliło ją a pozniej jechałą normalnie.W tym tyg znalazłem czas to przeszlifowałem zawór pilnikiem bo czasami haczył o tłok norma nic się nie stało na szczęście ale po złożeniu okazuje się tak jak podczas tej trasy tylko ,że już wgl nie pracuje podczas jazdy : po włączeniu zapłonu slilniczek robi self test wszystko gra później odpalam chodzi zawór jak trzeba wbijam bieg jadę muli ją lecz nie zawsze (prawdo podobnie nie muli jej bo stanie w jakimś znośnym położeniu) okazuje się ,że zawór podczas jazy wgl się nie rusza nawet jak zwolnię wrzucę luz gazuję a zawór nic .Gaszę silnik wyłączam zapłon włączam właczam zapłon zawór chodzi gazuję tez chodzi a gdy jadę już nie .
Ktoś miał podobnego ?
Edit dzisiaj słyszałem jakieś bzyczenie w tej białej kostce któa jest przy zbiorniczku wyrównawczym przerywało przez chwilę i przestało

Re: YPVS

Post: 20 cze 2017, 16:59
autor: rykpat
Być może układ odpowiadający za sterowanie zaworem w module padł. Albo silniczek jest uszkodzony. Odepnij zawór na kostce i ten luźny przewód. Otwórz zawór, przejedz się i zobacz czy jest jakaś poprawa.

Re: YPVS

Post: 20 cze 2017, 17:45
autor: paolo9779
Może przewód masz gdzieś przelamany. Ja miałem przy Aq plus przełamany i czasami przestawał łapać a po wyłączeniu i włączeniu dt zawsze silniczek startował bo przewód stykał :F

Re: YPVS

Post: 20 cze 2017, 23:08
autor: Frozen
Ja bym obstawiał, że silniczek się poddał. Ale sprawdź jeszcze propozycje wyżej. :)

Re: YPVS

Post: 20 sie 2017, 22:25
autor: Syberius
Powodem był złamany kabel od impulsatora i brak minusa na aku.