Strona 3 z 5

Re: Dozownik oleju - regulacja, obsługa

Post: 17 kwie 2016, 19:41
autor: paolo9779
Jeśli linka gazu za bardzo naciągnięta.

Re: Dozownik oleju - regulacja, obsługa

Post: 24 kwie 2016, 21:52
autor: szaql
Dziękuje za pomoc.

Czy można odpowietrzyć dozownik na wyłączonym motorze? Po co te 2000 obrotów?

Re: Dozownik oleju - regulacja, obsługa

Post: 24 kwie 2016, 22:03
autor: Frozen
Odpowietrzamy zawsze na zgaszonym(aż bąbelki przestaną lecieć).
Odpalamy po to, żeby względnie szybko dopompował brakujący olej w przewodzie(przy przekręconej tarczy).

Re: Dozownik oleju - regulacja, obsługa

Post: 24 kwie 2016, 22:16
autor: szaql
Ostatnie pytanie.

Czy żeby wyjąć linkę z dozownika muszę demontować tarczę?

Re: Dozownik oleju - regulacja, obsługa

Post: 24 kwie 2016, 22:22
autor: Enduros70
Nie.

Re: Dozownik oleju - regulacja, obsługa

Post: 25 kwie 2016, 20:56
autor: szaql
Kolejne pytanie z serii "nie dla idiotów".

Zdejmuje koniec linki z tarczy i za cholerę nie mogę jej zdjąć miedzy najdalej wysuniętym końcem lewej strony tarczy a króćcem wężyka, mam ją z tamtą wyszarpać czy porostu nie źle podchodzę do tematu?

Re: Dozownik oleju - regulacja, obsługa

Post: 25 kwie 2016, 21:03
autor: Enduros70
Szarpać może nie, ale pociągnąć trzeba.

Re: Dozownik oleju - regulacja, obsługa

Post: 25 kwie 2016, 21:54
autor: Frozen
Możesz też przekręcić tarcz aż wyjdzie poza kruciec,wtedy nie ma tego problemu.

Re: Dozownik oleju - regulacja, obsługa

Post: 19 maja 2016, 18:53
autor: szaql
Mam jeszcze problem z tym dozownikiem linka ustawiona tak jak należy a widzę że strasznie dużo oleju bierze , świeca zasyfiona, w tłumiku też nie przepalony olej. Co to może oznaczać, jakby był zepsuty dozownik to przecież nie podawał by w ogóle ojeju, śruby od dozownika też wyglądają na nie ruszane.

-- 25 maja 2016, 11:30 --

Znaki mają się pokrywać na odkręconej do końca manetce gazu?

Re: Dozownik oleju - regulacja, obsługa

Post: 07 cze 2016, 19:03
autor: Matt
Tak jak kolega wyzej. Bierze mi za duzo oleju. Litr na okolo 4 baki a nigdy nie udalo mi sie zatankowac wiecej niz 8,9l, wiec wychodzi okolo 1:36 mieszanka no i swieca to potwierdza. Zauwazylem ,ze poprzedni wlasciciel dal dwie podkladki pod ta nakretke. Czy to znaczy ,ze w ten sposob zwiekszyl dawke? Bo nie do konca rozumiem kiedy podaje olej, jak ta podkladka spada na dol czy wysuwa sie do gory? :D Po odpaleniu moto ladnie to chodzi gora i dol caly czas w rownym tepie i po odreceniu manetki przesuwa sie ten wypustek , ale nawet w pozycji maksymalnego otwarcia przepustnicy , ta podkladka nie dotyka tego wypustka w efekcie czego caly czas jest szczelina. Jak to ustrojstwo ustawic? Nie mam w sumie nic przeciwko kupowania litra oleju raz w miesiacu , ale nie wiem czy to nie zaszkodzi. Dodam ,ze mam dwie podkladki nad ta duza podkladka zaznaczona na zdjeciu (na foto jest jedna i ustawienie pod spodem)