Strona 4 z 10

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 14 maja 2015, 17:11
autor: banann
Frozen pisze:To po co odtłuszczać skoro chcesz tą powierzchnię z powrotem zasyfić?
Poszukaj,było milion razy.O momencie chociażby na początku tematu... :roll:


bo właśnie sprzeczne informację czytałem, czytałem żeby odtłuszczać, ale też czytałem (odnośnie innej uszczelki) żeby naoliwić bo wetnie, obstawiam że jednak tylko odtłuścić. Co do momentu to owszem wyraźnie pisali, że 28-30nM nakrętki, ale chciałem się upewnić czy szpilki też z takim momentem wkręcać. Gradacja papieru 800?

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 14 maja 2015, 17:20
autor: Enduros70
Szpilki wkręcam z moim wyczuciem do oporu. Planuję na 280 i nigdy mi nie puściło jak dobrze splanowałem, a uszczelki zakładałem przeróżnych firm.

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 14 maja 2015, 17:23
autor: Frozen
Jak będzie dokręcał nakrętki, to szpilki i tak się skręcą do tej siły :)

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 14 maja 2015, 18:36
autor: Enduros70
Nie przy nakrętkach przelotowych.

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 14 maja 2015, 18:52
autor: banann
a wyczytałem, że takie warto założyć. Czyli już wszystko wiem, papier 280 na szkle, szpilki do oporu byle nie rozpie..., kolejność dokręcania z obrazka, moment 30nM, podkładki spręzynowe M8, odtłuścić, odkręcić mocowania żeby unieść silnik. Nigdy takich rzeczy nie robiłem, ale głupi też nie jestem to może sobie poradzę

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 09 cze 2015, 8:56
autor: heppy97
Gdzie mogę dostać taką uszczelkę trójwarstwową?

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 09 cze 2015, 12:12
autor: konrd278
Od Endurosa tutaj z forum

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 18 lut 2016, 16:21
autor: FastMan
odświeżyłem fotki

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 26 kwie 2016, 9:51
autor: Egon
Witam
Zrobiłem szlif głowicy i cylindra w firmie, dałem uszczelkę trójwarstwową i po 500km znowu bąbelki w chłodnicy.
Sprawdziłem śruby i były dosyć słabo dokręcone.
Teraz pytanie:
- jak dam podkładki sprężyste (których wcześniej nie dałem) to potem i tak trzeba głowice dociągnąć?
- kolejność dokręcenia rozumiem że jest na tzw co dwa?
- czy są inne opcje jeśli to nie była wina uszczelki, ani np mikro pęknięć w głowicy i cylindrze?

Co ciekawe że nie widać przedmuchu na uszczelce itp

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 26 kwie 2016, 14:15
autor: diabelek7
Spróbuj przelecieć wodnym głowice i górę cylindra następnie odtłuść i zmontuj wszystko.Dokręć w miarę mocno na krzyż i zobacz jak bedzie dalej.Jak nie pomoże to głowica i cyl do minimalnego planowania.