Strona 1 z 1

Yamaha DT 125 1998r

Post: 02 sty 2015, 23:05
autor: dawidoscxz
Witam.
Na ile wyceniacie tą DT 125?
Pojemność silnika 125cm3, moc silnika 22 KM (w dowodzie 9 KW),
Stan jak na zdjęciach, silnik po honowaniu i wymianie tłoka,
Do roboty jedynie jest regulacja gaźnika,
Przebieg 34 500 km, rocznik - 1998.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Yamaha DT 125 1998r

Post: 02 sty 2015, 23:35
autor: Pawlos312
Ja ją wyceniam na 2500zł, już Ci pisałem na PW, że to padaka i stoi z pół roku. Jedyny plus to wydech. Mnie już ten wygląd odstrasza, kto maluje wahacz i lagi na biało, jeszcze nie wiadomo czym.

Re: Yamaha DT 125 1998r

Post: 02 sty 2015, 23:48
autor: Ulqloria
3 może chapniesz za to ;)

Re: Yamaha DT 125 1998r

Post: 03 sty 2015, 13:11
autor: Kozak58
widziałem ją na olx po pierwsze to jaki tłok siedzi i ile km zrobione a po drugie to wyreguluj gaźnik bo to jeden z powodów do których kupujący chętnie sie przyczepi

Re: Yamaha DT 125 1998r

Post: 03 sty 2015, 13:13
autor: Pawlos312
Kozak58 pisze:widziałem ją na olx po pierwsze to jaki tłok siedzi i ile km zrobione a po drugie to wyreguluj gaźnik bo to jeden z powodów do których kupujący chętnie sie przyczepi

Tylko, że to nie jego DT :F.

Re: Yamaha DT 125 1998r

Post: 03 sty 2015, 13:36
autor: Kozak58
oo faktycznie :F

Re: Yamaha DT 125 1998r

Post: 03 sty 2015, 16:52
autor: dawidoscxz
No nie moje :D Po prostu chciałem wycenę, bo nie wiedziałem, czy się opłaca.

Re: Yamaha DT 125 1998r

Post: 05 sty 2015, 14:27
autor: Johnny
Przeważnie jak jest napisane "do regulacji gaźnik" to czeka Cię wymiana tłoka i szlif + ewentualności które wychodzą podczas rozbierania, gdyż jak już kompresja nie ta to albo wolnych nie trzyma, albo się nie wkręca i ludzie tak po prostu piszą, a inni przez niewiedzę kupują.

Re: Yamaha DT 125 1998r

Post: 07 mar 2015, 1:24
autor: vakos87
do wymiany były tylko dysze w gaźniku i nie odblokowany w pełni już wszystko zrobione maszyna śmiga jak nowa po odblokowaniu oczywiście , wygląd faktycznie masakra ale farba to nie problem można ją przywrócić do stanu pierwotnego za nie duże pieniądze

poza wolnymi obrotami do tej pory się borykam z problemem kompresja oki, uszczelniacze powymieniane dysze 240/30 masakra jakaś