Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
Wywalasz gumę, większe dysze w gaźniku i więcej mieszanki do cylindra idzie. W crossach jest pod siedzeniem wielka dziura 20x15cm jeśli Ci to pomoże. Po tej jest filtr, żeby wyłapywał zanieczyszczenia.
witam wymieniłem dysze wolnych obrotow na wieksza tak jak enduros radzil efekt jest taki ze motor chodzi lepiej niż wcześniej ale nie do końca czasami jak się doda gwałtownie gazu lubi się czasami zamulic widać ze dalej brakuje tego paliwa składu mieszanki wykrecona na poltora obrota gdy wykrece dalej muli sie bardziej rzy zdjetej gumie pod siedzeniem to już calkiem lipa spalanie ok 6i pol litra na sto iglica na srodkowym ząbku co mogę zrobić jeszcze żeby lepiej chodzil i spalanie było mniejsze ? proszę o rady pozdro