Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
	
		
			
Regulamin forum
			Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        20 maja 2013, 17:26
		
			
			Witam.
Rozważam albo jeżdzenie z pomocą oryginalnego silnika od rd/dt 80 lc2 lub kupna nowego.
Jeżeli kupowałbym nowy silnik to kupiłbym chiński:
http://tablica.pl/oferta/nowy-kompletny ... f7ba15f257tylko nw czy bardziej oplaca mi sie oplaca jezdzic na oryginalnym i za rok ewentualnie go wyremontowac i sprzedac czy poprostu sprzedac silnik oryginalny i kupic chinski.
Chinskie to chinskie ale zawsze silnik i moze posluzy z 2-3 sezony.
Co wy byscie zrobili? Tylko prosze nie komentowac typu: chinskie gowno itp.
			
		
 
		
		
	
	 
	
        
        20 maja 2013, 17:43
		
			
			Oryginał. Może nawet byś trafił na dobrego chinola, ale jeśli nie to co?
Wyremontujesz oryginalny i będzie ładnie śmigał.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        20 maja 2013, 18:38
		
			
			Miałem taki, nie pakuj się w to bo nie warto uwierz  
			
		 
		
		
	
	 
	
        
        20 maja 2013, 18:46
		
			
			Ile wytrzymał ? xd niby do crossa 
			
		 
		
		
	
	 
	
        
        20 maja 2013, 18:54
		
			
			nie no w sumie w 3 lata przelatałem 15 tys km ale co chwile cos sie sypało naprawdę nie warto... Urywające się zawory to standard...
			
		
		
		
	
	 
	
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.