Witam, proszę o pomoc , przy zdejmowaniu pokrywy silnika od strony pompy wody,( co nie obyło się bez użycia siły) okazało się że, ośka pompy wody zgrzała ( w sensie zespawała się czołowo w wyniku( jak przypuszczam mocnego tarcia) z metalową osłoną jednego z trybów na wprost pompy. Tak mocno było to zgrzane że przy zdejmowaniu dekla ta metalowa osłona(zabezpieczenie) pękła, tryb od pompy oczywiście zjechany. I teraz pytanie jaka może być przyczyna że cała pompa tak mocno się przesuwa do wewnątrz że brak luzu między czołem ośki a tąże osłoną (zabezpieczeniem) dodam że pokrywa założona jest na uszczelce więc teoretycznie luz być powinien, osiowo pompa ma ok 2mm luzu,znaczy sie przesuwa się w prawo i lewo ok 2mm. Naciskając na wirnik i obracając nie czuć jakiegoś wielkiego oporu co mogło by być przyczyną zjechania trybu. Może ktoś coś, bo to już druga pompa.Pozdrawiam. DT 125R 98r
-- 17 lip 2018, 18:00 --