Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
12 maja 2013, 18:57
Ja pierdziele, chyba mnie nie zrozumieliście. Chodzi mi o to czy po tym jak źle teraz dotarłem i teraz bym założył tłok i nie robił szlifu i dobrze bym dotarł to by było ok czy nie.
12 maja 2013, 19:00
zrozumeilismy, nam chodzi o to ze przy zmianie tloka zalecany jest szlif wiec jak juz to zrobisz i dobrze dotrzesz to musi byc dobrze
12 maja 2013, 19:16
Ok, czyli bez szlifu nie ma co. Ale możliwe że dobrze sie dotarła bo jak dzisiał jeździłem to dałem w pi*de i na obrotach powyżej 6 tyś kopa ma. Dzieki za odpowiedzi.
12 maja 2013, 19:43
Dobrze się wszyscy czujecie ? Nie napisał, że ma mało mocy czy, że go muli, a wy każecie tłoka zmieniać po 300km.
12 maja 2013, 19:52
Kto każe?? Sam napisal co zrobic jesli bedzie chcial zmienic zeby poprawic osiagi gdyz prawdopodobnie źle dotarł, wiec wychodzilo ze jeszcze raz chce zmienic... ale wszystko sie wyjasnilo juz
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.