Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
	
		
			
Regulamin forum
			Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        11 maja 2013, 18:45
		
			
			Siema
Chciałem się Was spytać czy dobrze docieram swoją DT. No to tak: Mam zrobione już 300km. Od początku jeżdze na obrotach(na trasie) 6 tyś. nieraz troche mniej, pare razy podkręciłem do 7. Jeżdże z prędkością do 60km/h(pare razy przekroczyłem o max. 5km/h).  Pare razy podjeżdżałem pod górke 2 metrową o nachyleniu jakieś 45 stopni.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        11 maja 2013, 19:16
		
			
			Kto Ci polecił tak docierać? 

Jeździ się normalnie,w tych partiach obrotów gdzie jest moc, nie przegrzewamy, nie hamujemy biegami, lejemy więcej oleju. 300 km to wystarczająco .
			
		
 
		
		
	
	 
	
        
        11 maja 2013, 19:47
		
			
			Kruku czyli źle dotarłem? Jeśli chodzi o olej to robie mieszanke 1:50(dozownik odłączyłem bo nie ufam mu) A jeśli chodzi o przegrzewanie to raz mi do czerwonego pola doszło(od razu zgasiłem) bo wirnik od pompy wody sie urwał. A jak tak docierałem to mogą być teraz słabsze osiągi itp.?
			
		
		
		
	
	 
	
        
        11 maja 2013, 20:06
		
			
			Mieszanke w czasie docierania powinienes robic troche bardziej ubogą, na 5l paliwa gdzies 120/130ml oleju a nie jak napisales 1:50 czyli robiłeś na 5l paliwa 100ml oleju. Jeśli odrazu jak zobaczyłes że temperatura tak urosła i zgasiłeś moto nie powinno to zaszkodzić docieraniu
			
		
		
		
	
	 
	
        
        11 maja 2013, 20:51
		
			
			Teraz mi się przypomniało że przez pierwsze 200km robiłem tak że 150ml na 5l, dopiero ostatnio dałem 1:50. A czy docierałem tak jak napisałem na początku wątku to nie pogorszą się osiągi detki?
			
		
		
		
	
	 
	
        
        11 maja 2013, 21:18
		
			
			Zamuliłeś na dotarciu, będzie zamulona. Tyle w temacie.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        12 maja 2013, 18:35
		
			
			A czy jak założe nowy tłok z pierścieniami i dobrze dotre to będzie dobrze czy musze jeszcze szlif robić?
			
		
		
		
	
	 
	
        
        12 maja 2013, 18:40
		
			
			cylinder tez się w pewnym stopniu zużywa dlatego musisz zrobić szlif
			
		
		
		
	
	 
	
        
        12 maja 2013, 18:40
		
			
			jak co 300km bedziesz wymienial tlok to bedziesz zaraz musial na nowy cylek zbierac
			
		
		
		
	
	 
	
        
        12 maja 2013, 18:42
		
			
			Ja bym Ci radził przy zmianie tłoka zrobić szlif , koszt nie jest aż wielki
			
		
		
		
	
	 
	
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.