Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
13 maja 2013, 19:10
witam mam taki problem że na zimnym wszystko fajnie chodzi ale jak sie rozgrzeje i przejade z 10km to jak stane po po jakimś małym czasie gaśnie i ciężko ją wtedy odpalić a jak odpale to muszę trzymać obroty bo znowu zgaśnie a jak ochłonie troche to już nie gaśnie jaka może być tego przyczyna ? proszę o szybką pomoc bo za pare dni mam zlot i chciałbym mieć ten problem z głowy z góry dziękuje

)
13 maja 2013, 20:34
Regulacja gaźnika.
13 maja 2013, 20:51
Albo za niskie obroty ustawione albo zapchana dysza wolnych obrotów.
13 maja 2013, 21:19
Za bogato na wolnych. Wykręcaj śrubkę po 0.5 obrotu i sprawdzaj reakcję.
13 maja 2013, 21:56
w tyg. podjeżdżam do kupla co sie bardzo dobrze zna na mechanice i zrobimy razem gaźnik czyli mam wykluczyć np.puchnięcie tłoka bo podczas jazdy nie trace mocy ? i dzięki za pomoc
13 maja 2013, 21:59
Skoro nie odczuwasz nic niepokojącego, to problem leży w gaźniku. Przy okazji zróbcie czyszczenie i nasączanie filtra powietrza.
14 maja 2013, 15:52
flitr zmieniłem na polini i nasączyłem i lepiej chodził po tym ale zrobie jeszcze gaźnik i myśle żę bęzie git ale martwi mnie to że jak masz wałem od sprzęgła wychodzi troche i nie wiem co jest tego przyczyną ? jakieś sugestie ?
14 maja 2013, 17:36
florianzdw pisze: że jak masz wałem od sprzęgła wychodzi
Ke ?
14 maja 2013, 17:37
wałek * i z tego leje się olej silnikowy jak sie rozgrzeje moto a wychodzi on jak poruszę linką od sprzęgła czy to jakiś poważny problem ?
14 maja 2013, 17:45
Taka wada tego silnika. Możesz wymienić uszczelniacz.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.