Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
czyli mianowicie o co chodzi z tym ze po zastosowaniu reinzosilu na uczczelke pod głowicą to wtedy sie nie przegrzewa niby dlaczego ? ze niby lepsza przewodność cieplna miedzy cylkiem a głowicą???
dziwnie wrze tak jak by metal sie palil lecz moto sie chyba nie grzeje bo plyn w chlodnicy nie bulgota ani nic , nie mam wskaznika temperatury , jeszcze mam pare problemow lecz w sobote skrecam na nowych uszczelkach po szlifie i nowym tloku
mam problem z przegrzewaniem moto, a dokładnie po zimowym postoju; w poprzedni sezonie było ok. Olej w skrzyni kolor ok, po odkręceniu korków od chłodnic (mam dodatkową chłodnice najprawdopodobniej od DT80) widać przepływ, nie wiem od czego zacząć sprawdzanie... ??
Czy w przypadku wody z olejem w skrzyni winowajca jest uszczelka, wymieniłem uszczelniacz pompy i dalej to samo,wspomnę ze ostatnio moto łapało temperaturę i musiałem robić postój w lesie. Po tym incydencie zaczęło się robić wysokie ciśnienie w układzie i parskanie po otwarciu korka.