Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
	
		
			
Regulamin forum
			Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        29 cze 2017, 15:17
		
			
			CrossinOver pisze:Czy w przypadku wody z olejem w skrzyni winowajca jest uszczelka, wymieniłem uszczelniacz pompy i dalej to samo,wspomnę ze ostatnio moto łapało temperaturę i musiałem robić postój w lesie.
Po tym incydencie zaczęło się robić wysokie ciśnienie w układzie i parskanie po otwarciu korka.
problem rozwiązany ?
			
		
 
		
		
	
	 
	
        
        08 lip 2017, 12:33
		
			
			A co myślicie o uszczelniaczach do chłodnic ( w płynie ) Sączy sięu mnie lekko na zewnątrz pod głowicą ale to tak, że po całym dniu jazdy ledwo widać ślad po płynie
			
		
		
		
	
	 
	
        
        08 lip 2017, 12:42
		
			
			Nie bój się, nie długi wywali tak że będziesz widział już to dobrze 
			
		 
		
		
	
	 
	
        
        08 lip 2017, 17:51
		
			
			Ok ale co z tym uszczelniaczem w płynie, bezpiecznie jest go stosować, bo nie którzy piszą, że może pozatykać otwory w termostacie i inne malutkie ( te co nie trzeba ), a jedni chwalą, że uszczelnia to co potrzeba i wszystko działa jak należy
			
		
		
		
	
	 
	
        
        08 lip 2017, 17:58
		
			
			nie dziaduj tylko zmieniaj uszczelkę jak już poci się na zewnątrz to niedługo zacznie przedmuchiwać z komory spalania a uszczelniacz jest dobry jak masz 500 km do domu i zaczyna wyciekać
			
		
		
		
	
	 
	
        
        08 lip 2017, 19:32
		
			
			Tak, tylko, że to już kolejna uszczelka, a planowany był cylek i głowica + reinzosil i fakt to tylko lekko sączy, że po jeździe są jakieś kropelki
			
		
		
		
	
	 
	
        
        08 lip 2017, 20:03
		
			
			Coś jest do dupy, na reinzie nie puści nic.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        08 lip 2017, 20:07
		
			
			Nie wiem nie wiem, ogółem to bardzo mało sączy tylko takie kropelki na łączeniu są
			
		
		
		
	
	 
	
        
        08 lip 2017, 20:08
		
			
			grykrystian pisze:Tak, tylko, że to już kolejna uszczelka, a planowany był cylek i głowica + reinzosil i fakt to tylko lekko sączy, że po jeździe są jakieś kropelki
Głupie pytanie, dokręcone kluczem dynamometrycznym na 28Nm według instrukcji (co druga śruba i w kółko aż do ustalonej wartości?)
A uszczelka była założona 3 warstwowa? Gdzie byłą kupowana?
			
		
 
		
		
	
	 
	
        
        08 lip 2017, 20:11
		
			
			Chodzi o DT 80 ;) Głowica na 32nm skręcona, uszczelka gasket i smarowana głowica i cylek reinzem. Ogółem głowica planowana w warsztacie a cylinder sam ( pierwszy raz ) ale raczej udało się równo. Płyn na tłok nie leci.
			
		
		
		
	
	 
	
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.