1. Ściągamy dyfuzor, dźwignię hamulca nożnego oraz kopnik.
2. Spuszczamy płyn chłodniczy odkręcając śrubkę zaznaczoną na zdjęciu (korek od chłodnicy należy wykręcić) oraz olej przekładniowy.

3. Odkręcamy dekielek od dozownika po czym go wykręcamy lub odczepiamy wężyki od niego, lecz ten pierwszy sposób jest lepszy.

4. Wykręcamy wszystkie śruby pokrywy silnika oraz jedną która trzyma miedzianą rurkę wychodzącą z pompy wody pod cylindrem. Ściągamy pokrywę.

5. Odkręcamy dekielek pompy wody.
6. Obracamy pokrywę i ściągamy zawleczkę a następnie tryb jak na zdjęciu.
7. Teraz wyciągamy wirnik pompy i wybijamy uszczelniacz przeznaczoną do tego dziurką od wewnętrznej strony pokrywy lub po prostu podważamy płaskim śrubokrętem (jak na zdjęciach).
Składając trzeba pamiętać o dokładnym wyczyszczeniu i osuszeniu uszczelki pompy oraz delikatnym posmarowaniu jej sylikonem wysokotemperaturowym. Uszczelkę pokrywy silnika należy wymienić na nową. Wszystkie śruby radzę wymienić na imbusowe, gdyż w przyszłości może być problem z odkręceniem zużytych „gwiazdek” .
Wymiary uszczelniacza to:
10x31x13,5