19 lis 2015, 13:13
W jaką stronę obraca ci się zawór po odpaleniu? Masz linki ode mnie? Jeśli tak to może być ten problem że ja dorabiam linki na wymiar oryginalnych ale nie założonych na krzyż. Jeśli tak, to odezwij się na pw i dorobię ci wymiary że będą ci pasować.
19 lis 2015, 13:23
Mam pytanko. Czy ktoś z was ma tak, że przy wolnych obrotach jak doda trochę gazu to zawór jeszcze bardziej się przymyka a dopiero później otwiera ? Dodam, że otwiera się idealnie dziurka-w dziurkę, tylko na początku się bardziej przymyka, czy to może mieć wpływ na prace silnika ?
Wysłane z mojego NX403A przy użyciu Tapatalka
19 lis 2015, 14:23
tak ma być zawór na niskich obrotach ma się przymykać wtedy masz wiekszy moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów
20 lis 2015, 9:50
Do niewek18
Zdejmij tarczę i zobacz czy masz rąb czy prostokąt.
08 kwie 2016, 11:15
Witam, zabrałem się dzisiaj za regulacje zaworu, jednak juz na samym początku zaniepokoiło mnie brak self testu - mimo dźwięku pracy jakiegoś sliniczka tarcza zaworu ani drgnie. Mimo wszystko zabrałem się za napinacze i okazało się, że jedna linka jest zerwana. No i co do linek mam jasność - trzeba je wymienić, od razu zamówiłem komplet od kolegi z forum, ale martwi mnie sprawa braku obrotu w lewo i w prawo tarczy. Co w takiej sytuacji powinienem zrobic?
08 kwie 2016, 11:43
Silniczek się kręci ?
08 kwie 2016, 11:45
Masz akumulator? Jesli tak to sprawdź silniczek na krótko. Jesli działa to sprawdz czy i jakie napięcie dochodzi do silniczka.
08 kwie 2016, 12:15
Mam akumulator, po włączeniu zapłonu słychać dźwięk jakby coś się obraciło w jedną, a później w drugą stronę.
08 kwie 2016, 12:22
Czyli silniczek ci działa. Po założeniu linek wszystko powinno działać.
08 kwie 2016, 12:40
Zdjąłem bak i okazało się, że jest to kwestia linek, silniczek działa tak jak powinien, trochę za szybko spanikowałem, dzięki za pomoc!
P.S. Jak mocno muszą być napięte linki?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.