Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
Jeśli chcesz sprawdzać przewody czy przewodzą to sprawdź od początku do końca jeden przewód miernikiem cyfrowym z opcją mierzenia przewodzenia - z sygnałem dźwiękowym najczęściej są ale może być także tak że pokazuje poprostu na wyświetlaczu.
Przyczyną może być padnięty mechanizm wytwarzający dźwięk lub przewód. Ewentualnie aku zbyt słabe.
Aku dobre tylko powiedz mi jeśli mam mierzyć przewody klaksonu to jedne końce są przy klaksonie a drugie gdzie? Jeden z nich to raczej przy manetce a od klaksonu odchodzą 2 przewody więc gdzie drugi dochodzi?
Klakson to po prostu odbiornik w obwodzie załączany włącznikiem.
Masz rację jeden przewód biegnie do włącznika - aby go nie rozbierać spróbuj odszukać kablek który dochodzi z prądem do włącznika klaksonu ( będzie to trudne chyba że po serwisówce dojdziesz po kolorze) i podepniesz pod miernik jeden koniec który jest wpięty w klakson a drugi pod koniec przewodu który biegnie do włącznika. Lepiej wykręcić 2 śrubeczki i dotknąć końcami styków miernika przylutowany kabelek do włącznika- Twój wybór.
2 kabelek powinien biec do masy.
Najpierw spróbuj podłączyć klakson pod prostownik ustawiając napięcia 12V - jeśli nie zadziała nie będzIesz musiał szukać problemu w elektryce. Jeśli zadziała musisz sprawdzić każdy przewodzik po kolei odpowiedzialny za działanie klaksonu.
Po co się udzielać jak mówi się źle. Po drugie od czego są schematy elektryczne. Po trzecie odłącz przewody od klaksonu i podłącz na ostro z akumulatorem, aby sprawdzić czy jest sprawny. Jeśli tak to przewód różowy idzie do włącznika przy kierownicy, jeśli wciskasz przycisk to podaje on masę na różowy. Przewód brązowy z klaksonu ma cały czas plus po przekręceniu stacyjki.