1. Ściągamy dyfuzor, dźwignię hamulca nożnego oraz kopnik.
2. Spuszczamy płyn chłodniczy odkręcając śrubkę zaznaczoną na zdjęciu (korek od chłodnicy należy wykręcić) oraz olej przekładniowy.

3. Odkręcamy dekielek od dozownika po czym go wykręcamy lub odczepiamy wężyki od niego, lecz ten pierwszy sposób jest lepszy.

4. Wykręcamy wszystkie śruby pokrywy silnika oraz jedną która trzyma miedzianą rurkę wychodzącą z pompy wody pod cylindrem. Ściągamy pokrywę.

5. Odkręcamy 5 śrub ze sprężynami trzymające dekiel kosza.

6. Ściągamy dekielek oraz tarcze i odklepujemy podkładkę pod nakrętką trzymająca kosz.

7. Blokujemy kosz narzędziem jak na zdjęciach i odkręcamy śrubę.


Jeśli komuś się nie chce takiego robić, to może:
a) skorzystać z klucza pneumatycznego
b) poprosić kogoś o przytrzymanie rękami kosza i za pomocą młotka i płaskiego śrubokręta stukać w kant nakrętki w kierunku zgodnym z gwintem, działa jak klucz pneumatyczny
8. Zdejmujemy po kolei: kosz wewnętrzny, dystans oraz kosz zewnętrzny.


Wymiary serwisowe:
a) sprężyny
- długość nowej 34,5mm
- limit serwisowy 32mm
b) tarcze sprzęgłowe
- grubość użytkowa 2,9-3,1mm
- limit serwisowy 2,7mm
c) przekładki
- grubość użytkowa 1,05-1,35mm
- limit zniekształcenia 0,05mm
Kolejność zakładania tarcz:
I - tarcza
II - przekładka
III - tarcza z pierścieniem sprężynującym
IV - przedkładka
V – tarcza itd.
Przekładki zakładamy obracając kolejną, aby języczki były ustawione w równych odstępach od siebie tworząc kat 360 stopni, co ukazuje poniższy obrazek:

Tarczę z pierścieniem sprężynującym zakładamy jako drugą (podczas wkładania tarcz, czyli po złożeniu patrząc na kosz będzie ona przedostatnia) !

9. Resztę składamy odwrotnie niż rozbieraliśmy. Zalecam założenie nowej uszczelki pokrywy oraz wymianę śrub na imbusowe.