Tuning optyczny i mechaniczny. Pytania o części seryjne i płyny.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
Ten tańszy DID to z tego co mi wiadomo to chinol jest.YBN miałem w dt 80 musiałem go naciągać po jdnym wyjeździe.Ogólnie używam narazie łańcuchów RK i jak na bezoringowe są całkiem w porządku jak na taką cene.Tak przy okazji.Nie polecam italy racing. Mają zaminniki jakiejś słabszej jakości,linki sie szybko urywają,często produkt nie pasuje do opisu przedmiotu.
Czy ktoś może służy linkiem do zębatki tylnej 47/48/49 zębów DiD/Sunstar? Spedziłem dziś 3/4 dnia na szukaniu i za ch*ja nie znalazłem do DT z góry dzięki
Witam , chciałbym kupić sobie zębatki na v-maxa ale nie wiem jakie , teraz posiadam 54/12 i na tym setupie : -Cylinder 80 Polini Race -Gaźnik Dellort'o 21mm PHBG DS Black Edition -Wydech Yasuni R2 Kevlar -Sprzęgło Polini Evolution -Filtr Powietrza Air Box Malossi -Zawór Membranowy Polini Evolution
Na tym setupie na zębatkach 54/12 ma dobre przyspieszenie ale wyciaga tylko 105 z 1,2 idzie na kolo z gazu.
Chciłbym miec większego v-maxa nie musi brac na kolo .
Prosze o doradzenie mi ilosc zębów z przodu i z tyłu , swoje sugestie , a może ktos tak ma .
To miałeś na inna grubość łańcucha, 11z jest na łańcuch 415, najmniejsza przednia na łańcuch 428 jest 13z. Wogólę nie wiem jaki sens wsadzać 11 do przodu.
ok, dzieki. Robie dt typowo w teren, ma mieć dużo mocy, chociaż troche sie boje ze mi sie biegi za bardzo skrócą, możliwe że to była 13 a nie 11, ale jeżdziło sie na niej całkiem fajnie, osiągi obniżyły się ze 130 na 110 ale szła wszędzie