Tuning optyczny i mechaniczny. Pytania o części seryjne i płyny.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
17 sie 2014, 21:50
Ja mam u siebie takie coś, wytrzymał u mnie około roku i regulacja łańcucha się skończyła, moto jezdżone co weekend w bagnie itp, to miał prawo sie wyciągnąć
17 sie 2014, 22:17
Ale co? Bo żadnego linku nie widzę
19 sie 2014, 22:42
To jest oringowy łańcuch?
21 sie 2014, 21:04
Witam założyłem dziś do swojej DT 125 R koła SM ( przód 18' tył 17'), naped mam D.I.D VX 428, zębatki 17/57 i mam mały problem, DT'ka na 1,2,3,4 podczas jazdy kręci do 10,5 tys. na 5 biegu 8,5 ledwo i na 6 z górki nie chce nawet 8 tys wykręcić, a wcześniej na napędzie 14/57 kręciła na każdym biegu do 9 czemu jest tak, proszę o pomoc, odblokowana jest w pełni, wydech seria
21 sie 2014, 22:08
Bo miała większą moc, było jej lżej na zębatce 14zębowej. Może czas już na remont?
22 sie 2014, 13:50
a jeśli bym dał końcówke przelotową, dyfek był rozcinany i wybebeszany, da to coś ?
-- 22 sie 2014, 14:50 --
a jeśli bym dał końcówke przelotową, dyfek był rozcinany i wybebeszany, da to coś ?
11 wrz 2014, 13:52
Siema. Będę zmieniał napęd i mam pytanie o zębatkę na przód. Mam dtx i jeżdżę głównie po ulicy (20% teren). Mam seryjne przełożenie 16/57. Chciałbym założyć mniejszą zębatkę z przodu, ale taką, żeby nie tracić za bardzo Vmaxa
![:) :)](https://yamahadt.net/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Duża różnica w przyspieszeniu i prędkości będzie przy 15 zębach? Bo 14 chyba zbyt ucina prędkość, a nie chcę mieć maxa przy 100-110.
Pozdro
11 wrz 2014, 13:59
Prędkość przy tych samych obrotach spadnie o około 8km/h.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.