Czyli GOTOWE opisy o zdejmowaniu blokad, wymianie części eksploatacyjnych, itp.
Regulamin forum
1. W tym dziale nowy temat może być tylko i wyłącznie poradnikiem. 2. Przy dodawaniu poradnika wybierz odpowiedni prefiks, którego motocykla poradnik dotyczy, lub jeżeli jest to poradnik ogólny, jak np. docieranie motocykla - wybierz prefiks "Ogólny". 3. Obrazki wstawiaj na serwisy, gdzie masz pewność że nie wygasną, np. http://imageshack.us 4. Odnośnik do obrazka musi być jednocześnie jego miniaturką. Poradnik wstawiania obrazków na forum
Nie chce odpalić teraz, mam wyczyścić cały gaźnik? Yamaha nie chodziła z 2 msce, przedwczoraj zalozylen nowy tłok, cylinder po honowaniu, trochę pojezdzilem ale na wolnych miala 3tys obrotow, minimalnie przekrecilem ta srubke od obrotow, zgasla i już nie mogę odpalić
Czy to możliwe jeśli pochodził 10minut, potem przejechane 5km i dopiero wtedy przestał chodzić? Te wszystkie dysze po czyszczeniu gaźnika mam wkręcić do końca? Może to być spowodowane lewym powietrzem gdzieś z głowicy lub wydechu?
Jak zdejme weze i odkrecam kranik to leci ladnie, podłączę weze do gaznika i nic, a dodatkowo jak odpalam to gaźnik pod siebie dmucha powietrze, czy to normalne?
Hej wsadziłem dysze 240/30 wydech org. przelot + końcówka atheny i mam pytanko. Gaźnik wszystko ładnie ustawiłem, na luzie dokręca do 11k na biegach do 10k tylko na 6 do 9,5k (mam 14/57 i pewno z org dyfa nic więcej nie wyciśnie). Powiedzcie mi tylko czy tak ma być, że na każdym biegu prócz 1 po nagłym otwarciu manetki z zera na maxa i mając obroty poniżej ~2700 łapie zamułe. Mając 2800-3000 zaczyna ciągnąć ładnie bez żadnych przerw. Chcę się upewnić czy dobrze ustawiłem ;) Na luzie bez żadnego opóźnienia się wkręca.