Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
08 gru 2014, 21:42
Mam problem, jaką dać dysze wolnych obrotów, jeśli dysza główna 230,
motocykl to Yamaha DT 125 R 02r
08 gru 2014, 22:44
bear5522 pisze:Mam problem, jaką dać dysze wolnych obrotów, jeśli dysza główna 230,
motocykl to Yamaha DT 125 R 02r
27,5-30
10 sty 2015, 19:03
U mnie nie da sie ustawić ale jakoś przez 5 min trzyma najbardziej martwi mnie to że jak śrubke ze sprężynką na max wkręce to gaz zblokowany
10 sty 2015, 23:29
Pewnie mówisz o srubie obrotów(bo obydwie mają sprezynki) że jak za mocno dokrecisz to dociskasz przepustnice(a jest na pewno wyrobiona,więc jest uskok) i się blokuje...
10 sty 2015, 23:43
dokładnie może nie jest to cos poważnego ale wnerwia
10 sty 2015, 23:55
kurczę a ja nie mam sprężynki
23 sty 2015, 19:06
rozebrałem dzisiaj gaźnik, wyczyściłem, złożyłem do kupy i założyłem i teraz mam problem, spieprza mi paliwo wężykiem od komory pływakowej
właściwie to już wcześniej tak było ale tylko na zgaszonym silniku, a teraz nawet na odpalonym mocno cieknie. Pływak się zawiesił? Dodatkowo nadal ma problemy z trzymaniem wolnych obrotów. Chyba to oleje i wymienię gaźnik.
Czy te tanie nowe gaźniki za 80zł na allegro są coś warte czy lepiej szukać używanego oryginału?
23 sty 2015, 19:30
kup zaworek iglicowy na larsonie na pewno pomoże a chińskiego gówna za 80PLN nie kupuj
23 sty 2015, 19:43
ok, do wersji r będzie pasował?
http://allegro.pl/zaworek-iglicowy-z-gn ... 78285.htmlczy może być jakaś inna przyczyna problemu? bo ten zaworek jak go czyściłem nie wyglądał na uszkodzony
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.