Przejdź do pełnego widoku
Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.

Regulamin forum

Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
Odpowiedz

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

29 mar 2015, 19:07

a jest jakiś sposób na ustawienie pływaka

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

29 mar 2015, 19:48

Tak ten opisany na forum. Szukaj bo Warna dostaniesz za lenistwo.

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

21 kwie 2015, 12:30

Jak odblokowaleś moduł w swojej dt??
Kruku: Warn, nie zadawaj tych samych pytań w tylu tematach. Jak ktoś będzie wiedział to odpowie.

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

02 maja 2015, 15:01

Hey, szukam rady i podpowiedzi;
-od czego sa króćce oznaczone na zdjęciu 1,2,3 i czy one powinny być zaślepione skoro nic nie jest do nich podłączone? (podejrzewam ze sa od dozownika oelju ale nie jestem pewien)
- co jest powodem ze z 2 czasami cieknie paliwo?
- czy stosowaliście "mycie" a bardziej wygotowanie gaźnika w wodzie z octem?

Obrazek

Jeżeli już bylo to przepraszam ale nie mogłem nic znaleźć.

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

02 maja 2015, 22:54

4 linka gazu
1 przelew nie zaślepiać
2 przelew nie zaślepiać
3 tam powinien być podłaczony dozownik jeżeli sam robisz mieszankę zaślep to

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

02 maja 2015, 23:08

cedec1 pisze:4 linka gazu
1 przelew nie zaślepiać
2 przelew nie zaślepiać
3 tam powinien być podłaczony dozownik jeżeli sam robisz mieszankę zaślep to

OK i wszystko jasne :) dzięki :mrgreen:

-- 03 maja 2015, 13:47 --

moje pytanie moze wydac sie glupie ale nigdy nie rozbierałem gaźnika ale Czy przy składaniu gaźnika można coś pomylić bardziej mi chodzi o to czy dysze można jakoś zamienić czy sa one po prostu tak zrobione ze nie wejda w inne miejsca?

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

03 maja 2015, 14:12

Zaworek iglicowy da się wsadzić na odwrót. Zwróć uwagę przy rozbieraniu jak jest ustawiony. Powinien być ostrym kocem do góry, tak żeby blaszka pływaka naciskała na tą ruchomą część zaworku.

Dysz chyba nie da się zamienić.

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

07 maja 2015, 19:44

dawix pisze:Zaworek iglicowy da się wsadzić na odwrót. Zwróć uwagę przy rozbieraniu jak jest ustawiony. Powinien być ostrym kocem do góry, tak żeby blaszka pływaka naciskała na tą ruchomą część zaworku.

Dysz chyba nie da się zamienić.


ok. a ile powinno wynosić odchylenie powinna mieć blaszka pływaka?
Obrazek
chodzi mi o ten oznaczony na zdjeciu na czerwono.
(zdjecie plywaka zaporzyczone fso polonez, ale wiadomo o co chodzi).

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

07 maja 2015, 20:44

o tyle żeby nie lało się paliwo z przelewów a i żeby nie brakowało paliwa dla silnika

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

07 maja 2015, 21:04

1-2 mm nad poziomem styku komory ma być paliwo wtedy blaszka jest dobrze ustawiona.
Odpowiedz