Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
	
		
			
Regulamin forum
			Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        07 maja 2015, 21:22
		
			
			paolo9779 pisze:1-2 mm nad poziomem styku komory ma być paliwo wtedy blaszka jest dobrze ustawiona.
ok to przerwa na tych blaszkach ma byc do 2mm a jezeli sie bedzie przelewac to znaczy zaworek jest od wymiany pewnie??
			
		
 
		
		
	
	 
	
        
        07 maja 2015, 21:28
		
			
			Nie przerwa na blaszkach. Poziom paliwa w komorze pływakowej. Serwsówke przejżyj to wszystkiego się dowiesz.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        07 maja 2015, 21:55
		
			
			paolo9779 pisze:1-2 mm nad poziomem styku komory ma być paliwo wtedy blaszka jest dobrze ustawiona.
w dt 125 r a nie w LC 1982
			
		
 
		
		
	
	 
	
        
        08 maja 2015, 7:05
		
			
			Jak mam wiedziec na jakim poziomie jest paliwo jak poskrecam komorre to nie zagladne... Chyba najlepsza bedzie metoda prob i bledow.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        08 maja 2015, 7:08
		
			
			Jest na to sposób. Wystarczy poszukać.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        08 maja 2015, 7:39
		
			
			Hmm wymyslilem ze wezme go bez denka czyli tej pokrywy od komory plywaka podwiesze nad jakas buteleczka lub szklanka i podepne paliwo i zobacze ile sie nalewa... Bo nic innego mi nie przychodzi na mysl.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        09 maja 2015, 7:43
		
			
			Podginasz przewód od przelewu, odkrecasz coby paliwo leciał,  patrzysz gdzie w wężyku zatrzymało się paliwo. Święto
			
		
		
		
	
	 
	
        
        09 maja 2015, 8:14
		
			
			Hehe no tak prostsza wersja mojej kombinacij:) dzieki za podpowiedz.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        11 maja 2015, 13:29
		
			
			Pany, jak motor jedzie git, moc zaczyna sie tam gdzie sie zaczyna ale od  8-10 jakos jej tak ciężko to co moze byc nie tak? Pisze w tym temacie bo tłok nowy (kompresja 9,5), zawór ustawiony ok - objaw właśnie tak jak by zawór był źle ale sprawdzałem nawet na otwartym na stałe i jest tak samo. Ogólnie dół bardzo dobry, od 6,5 jedzie jak DT no ale ciezko jakos jej tak wyzej, nie wiem jak to opisac.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        11 maja 2015, 13:38
		
			
			Może już poprostu jest koniec rezonansu?
			
		
		
		
	
	 
	
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.