[TDR 125] po wymianie linki zaworu spadł max speed
: 22 lip 2018, 21:03
Witam ,
Motor kupiony odblokowany, wkręcał się do 12tyś. obrotów podczas jazdy, aż pękła linka od zaworu wydechowego (miał niezłego kopa przed uszkodzeniem linki).
Linka wymieniona, przy okazji wymieniłem świecę na taki sam model jaki był zamontowany (br9es), po wymianie linki wkręcał się do 8-8,5tyś obrotów, ok czyli pewnie zawór przestawiony. Zdjąłem dyfuzor w celu sprawdzenia ustawienia położenia zaworu, wyglądało ok, minimalnie skorygowałem (robiłem wg. opisu z forum), stacyjka ON, test zaworu, poluzowane linki, palec do cylindra, wyrównanie zaworu aby zlicował się z krawędziami na dole i u góry, przykręcenie linek i test w czasie jazdy. Kurcze nie wielka zmiana na plus. Świeca nowa do dupy ?, czy coś przy okazji spaprałem ?
Mile widziane podpowiedzi, sugestie itp., ale na temat
Motor kupiony odblokowany, wkręcał się do 12tyś. obrotów podczas jazdy, aż pękła linka od zaworu wydechowego (miał niezłego kopa przed uszkodzeniem linki).
Linka wymieniona, przy okazji wymieniłem świecę na taki sam model jaki był zamontowany (br9es), po wymianie linki wkręcał się do 8-8,5tyś obrotów, ok czyli pewnie zawór przestawiony. Zdjąłem dyfuzor w celu sprawdzenia ustawienia położenia zaworu, wyglądało ok, minimalnie skorygowałem (robiłem wg. opisu z forum), stacyjka ON, test zaworu, poluzowane linki, palec do cylindra, wyrównanie zaworu aby zlicował się z krawędziami na dole i u góry, przykręcenie linek i test w czasie jazdy. Kurcze nie wielka zmiana na plus. Świeca nowa do dupy ?, czy coś przy okazji spaprałem ?
Mile widziane podpowiedzi, sugestie itp., ale na temat