Strona 2 z 3

Re: uszczekla głowycy dt 125

Post: 31 lip 2020, 7:18
autor: 19kartofel94
KruKu pisze:Ja mam taką uszczelke i trzyma 2 rok.

Mowa o tej z tym metalowym piercieniem?

-- 31 lip 2020, 7:21 --

Na tej uszczelce z tym piercieniem to silnik chodzi łagodniej, nie wibruje, ale zaś ma słabsze kopnięcie.
Jeśli będzie działać to warto w nią zainteresować

Re: uszczekla głowycy dt 125

Post: 03 sie 2020, 12:17
autor: cedec1
Składałem głowice na renzinsolu trzy razy na uszczelce jednowarstwowej i trójwarstwowej silniki latają już po 3 lata nic się nie dzieje

Re: uszczekla głowycy dt 125

Post: 05 sie 2020, 3:37
autor: 19kartofel94
Pokaż mi jak wygląda te 3 warstwowa, na forum głośno o niej a nie widziałem jej nigdzie

Re: uszczekla głowycy dt 125

Post: 05 sie 2020, 5:23
autor: KruKu
Nawet nie zawracaj sobie głowy tą trójwarstwową. Albo jedno warstwowa +reinz albo ta co ja mam z tym pierścieniem (gowno tam odczujesz, a nie różnice w mocy)

Re: uszczekla głowycy dt 125

Post: 05 sie 2020, 8:30
autor: cedec1
Nie ma puki co trójwarstwowej na allegro

Re: uszczekla głowycy dt 125

Post: 07 sie 2020, 12:31
autor: 19kartofel94
Myślę że temat wyczerpany.
Kupiłem tą z pierścieniem i zobaczymy. Jeśli znowu wydmucha to dam znac

Re: uszczekla głowycy dt 125

Post: 14 sie 2020, 22:20
autor: Frozen
Jeśli głowica i cyl splanowany to nie ma bata żeby puściło z reinzem; a jeśli tak jest znaczy że mechanik zły.
Nadal nie pojmuję dlaczego psujecie sobie głowice tymi śmieciowymi uszczelkami z pierścieniami, a potem płacz że puszcza jak trzeba kolejny raz wymienić.

Re: uszczekla głowycy dt 125

Post: 15 sie 2020, 1:08
autor: szymek.d
Po co dawać sylikon jak jest dobrze splanowane strzał w kolano..

Re: uszczekla głowycy dt 125

Post: 15 sie 2020, 5:10
autor: Vidon
Nawet uszczelki np atheny mają na sobie powłokę jak silicon, ale reinzosil robi robotę i sprawdza się w tym przypadku w 100% więc nie ma co tu gdybać, a przeplanować też trzeba umieć.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Re: uszczekla głowycy dt 125

Post: 15 sie 2020, 23:57
autor: cedec1
po kilku planowaniach głowica pęka od naprężeń wpda do środka komora spalania lepiej robić to ręcznie nie maszynowo żeby jak najmniej zebrać był już taki przypadek na forum

-- 16 sie 2020, 1:01 --

szymek.d pisze:Po co dawać sylikon jak jest dobrze splanowane strzał w kolano..
po to że podczas dokręcania komora spalania robi się wklęsła wada fabryczna głowicy jak najbardziej smarować i NIE sylikonem a masą uszczelniająca typu reinzinsol lub drico