Strona 2 z 3

Re: Brak mocy/paliwa, od dwójki w górę. Odcina przy 4/5k.

Post: 30 maja 2017, 7:00
autor: cedec1
ja podmieniłem silniczek od kolegi i miałem jasność

Re: Motocykl, blokuje się na 6k i chodzi jak 4t.

Post: 30 maja 2017, 20:58
autor: rykpat
Dzisiaj posiedziałem przy zaworze, odpiąłem linki, nasmarowałem, nawet zeszlifowałem te nakrętki od kontry, co by mieć trochę większe pole manewru. Zdjąłem dyfer i ustawiłem zawór, palcem sprawdziłem pokrycie i muszę przyznać, że dopiero teraz ten zawór jest idealnie ustawiony. Filtr powietrza wymyty i popsikany sprayem do filtrów.
Jutro wyjadę sprawdzić czy nadal problem występuje. Jeśli tak, to zamawiam inny silniczek do zaworu.

Re: Motocykl, blokuje się na 6k i chodzi jak 4t.

Post: 30 maja 2017, 22:16
autor: Bartolini2721
1. Świeca
2. Przebicie na kablu WN
3. Spalona Cewka
4. Spalony moduł
5. Coś z impulsatorem.
6. Ewentualnie coś natworzone z blokowaniem, rozblokowywaniem. Daj oznaczenia modułu.
W inne duperele się nie baw, nie żadne gaźniki tylko elektryka.

Re: Motocykl, blokuje się na 6k i chodzi jak 4t.

Post: 31 maja 2017, 6:21
autor: cedec1
rykpat pisze:Dzisiaj posiedziałem przy zaworze, odpiąłem linki, nasmarowałem, nawet zeszlifowałem te nakrętki od kontry, co by mieć trochę większe pole manewru. Zdjąłem dyfer i ustawiłem zawór, palcem sprawdziłem pokrycie i muszę przyznać, że dopiero teraz ten zawór jest idealnie ustawiony. Filtr powietrza wymyty i popsikany sprayem do filtrów.
Jutro wyjadę sprawdzić czy nadal problem występuje. Jeśli tak, to zamawiam inny silniczek do zaworu.
najpierw wypnij kable od silniczka i spruboj przejechać jak nie masz możliwości porzyczyć od kolegi sam silniczek

Re: Motocykl, blokuje się na 6k i chodzi jak 4t.

Post: 31 maja 2017, 15:58
autor: rykpat
Moduł mam 3RM-00. Moto nadal po przekroczeniu 80km/h blokuje sie na 6k i chodzi jak 4t.
Napiszę jeszcze raz co może być ważne a jest dziwne. Zrobiłem odblokowanie modułu na przełącznik i raz rozłączylem biało czarny a teraz mam ciągle złączony i moto jest ciągle odblokowane. To może być wina tego?
W jakiej pozycji mam zostawić zawór przed odłączeniem? Zrobić self test żeby się otwarł i wtedy go odłączyć?


EDIT: No i to chyba nie zawór. Mam 4+1 i na szybko odpiąłem tą kostkę z 4 pinami, tzn self test i odpiąłem tak żeby był ciągle otwarty. Mulilo na niskich obrotach i po przekroczeniu magicznych 80 moto się zadławiło, obroty do 6k i jak 4t. Chyba zamówię kostkę odblokowujaca i na kostce sprawdzę. Bo odcina prawie że równo z 90km/h

Re: Motocykl, blokuje się na 6k i chodzi jak 4t.

Post: 31 maja 2017, 18:49
autor: Frozen
rykpat pisze:Zrobiłem odblokowanie modułu na przełącznik i raz rozłączylem biało czarny a teraz mam ciągle złączony i moto jest ciągle odblokowane.

Mam wrażenie że nie czytałeś tematu:
Enduros70 pisze:Zasada działa jest taka, że obwód musi być zamknięty, gdy zapalamy DT. Po odpaleniu silnika przełączamy i powinno być odblokowane, jeśli nie to po odpaleniu nie przełączamy, zaczynamy jechać i w momencie, gdy zaczyna nam odcinać zapłon na 3-cim biegu ok. 70m/h wciskamy przełącznik, aby obwód się rozwarł i DT będzie kręciła już normalnie. Gdy zgasimy DT na dłuższą chwilę musi przełącznik wrócić do pozycji wyjściowej w celu zamknięcia obwodu.

Re: Motocykl, blokuje się na 6k i chodzi jak 4t.

Post: 31 maja 2017, 20:12
autor: rykpat
Przeczytałem temat o odblokowaniu panie @Frozen.
Skoro twierdzisz, że to wina tego, to wytłumacz jakim niby cudem moto wkręca się powyżej 7k, bez rozwierania biało czarnego przewodu. Wyraźnie jest napisane w tym co zacytowałeś, że po odpaleniu silnika trzeba obwód rozewrzeć i moto jest odblokowane. Myślisz, że nie próbowałem rozwierać przełącznika jak działy się te cuda? Te cuda działy się już przedtem, nawet jak miałem zwarty obwód w czasie odpalania a potem rozwierałem. Mało tego, robiło się tak na 2 biegu przy 30km/h.
Po za tym, blokada chyba działa tak, że nie blokuje pojazdu jak u mnie, tylko pozwala rozpędzić się tylko do pewnej prędkości, i odcina na poziomie takiej prędkości.

Mam wrażenie, że nie czytałeś tematu :P :mrgreen:

Myślę, że u mnie jest coś nasrane w instalacji, albo moduł jest inny albo coś już ktoś przerabiał, albo dzieją się takie cuda, że moto odblokowuje się na "oborty" tzn, obroty puszcza a prędkość trzyma no i przy pewnej prędkości moduł szaleje.

Re: Motocykl, blokuje się na 6k i chodzi jak 4t.

Post: 31 maja 2017, 22:55
autor: Frozen
Sam zasugerowałeś to w poprzednim swoim poście :P
Blokada działa tak że odcina zapłon, chwile chce jechać, za moment nie utrzymując prędkość. W Twoim przypadku jak piszesz raz jedzie więcej, drugi raz odcina; wracając- wcześniej napisałeś tak jakbyś nie miał styczności z tematem blokad :)
To że edytowałeś post jest widoczne , a nie moja nieznajomość edytowanego postu...

Re: Motocykl, blokuje się na 6k i chodzi jak 4t.

Post: 01 cze 2017, 19:51
autor: rykpat
Zrobiłem dzisiaj kolejne testy. Forumowo odpaliłem DT, następnie przerwałem przewód biało-czarny i pojechałem sprawdzić co się będzie działo. Podczas dojazdu na prostą gdzie miałem się dopiero rozpędzać, moto przy 60km/h na bodajże 4 biegu dawał już niezbyt dobre oznaki, zatrzymał się na 6k i przez chwilę podziałał jak 4t. Zmniejszyłem gazu i jechałem dalej. Prosta, pełny gaz i przy 80km/h znowu te dziwne objawy. Zmniejszyłem gaz i taką prędkością pojechałem dalej. Podczas tego za mną biały/siwy dym. Zatrzymanie i znowu od 0 rozpęd i tez przy 80km/h stało się to samo.

Dlaczego poruszyłem temat tej blokady na wyłącznik u mnie? A no dlatego, że jak ja raz rozwarłem ten przewód biało-czarny to moja DT chyba na zawsze stała się odblokowana na obroty. Po prostu nie wiem jak ją teraz zablokować skoro połączenie przewodu i postój nawet 24h nic nie daje. Łudzę się, że kostka coś da, bo będzie zamiast kontaktora i to ona będzie wysyłać sygnały do modułu. Teraz praktycznie kontaktor zostaje odcięty od modułu i moźe dlatego moduł głupieje.
Ręce mi już opadają nad tym motocyklem...

Re: Motocykl, blokuje się na 6k i chodzi jak 4t.

Post: 01 cze 2017, 21:36
autor: Bartolini2721
Biały dym? Może uszczelka pod głowicą.