rykpat pisze:No tak, tylko kompresja to 7 bar, moto mi spala 10/100. I to nie żebym jeszcze pałował nonstop...
Poważnie patrzysz się na spalanie w takiej maszynie? Maneta w opór i Cię nie ma, a spali tyle ile nalejesz
Frozen dobrze napisał, jak zrobiłeś dobrze remont z ręką na sercu to się nie przejmuj ile Ci pokazuje kompresja tylko ciesz się jazdą. Jak będziesz szukał na siłę problemu to w końcu coś znajdziesz.
A tak swoją drogą, do tego co pisałeś wcześniej, to moim zdaniem docieranie silnika na przejechane kilometry jest bez sensu. Potem jeden z drugim myślą czy jest już dotarty czy nie. Jednemu się dotrze dobrze, drugiemu gorzej bo jeździł na innych obrotach i teranach. Jak zawsze docieram, czy to komuś doradzam, to mówię żeby docierać na przepalone litry paliwa. W przypadku dt to liczyć w zbiornikach.
No i co do tej uszczelki. Ja też ją kupiłem, ale nie zakładałem. Widać że ktoś to samemu ogarnia prywatnie, raz że nie pasuje idealnie a dwa to... no po prostu śmiedziało mi coś. Dałem normalną uszczelkę jak jest w komplecie bodajże od Atheny, nie pamiętam. Jak dobrze jest wszystko zrobione to nie ma prawa nic się zjebać tak szybko.