Brak iskry DT 125
: 10 cze 2016, 20:50
Witam mam problem z iskrą w mojej DT 125 rok coś ok 1990 jest to wersja z zaworem i wszystko było jak najbardziej sprawne aż pewnego dnia dt nie odpaliła, po wstępnych oględzinach okazało się, że nie ma iskry, sprawdziłem impulsator - jego oporność to coś koło 350 Ohm cewka WN na pewno sprawna bo skuter na niej odpalił więc pozostaje cewka zapłonowa i moduł, moduł był regenerowany na jesieni i niestety zmienili obudowę i nie pamiętam jego oznaczenia oraz cewka zapłonowa na którą bym stawiał, wychodzą z niej 2 przewody brązowy i czarno-czerwony oraz ma podłączenie do masy, na brązowym mam 40 ohm a na czarno-czerwonym aż 1600 ohm, czy ktoś mógł by mi przybliżyć wartości jakie powinny być na cewce lub jak sprawdzić moduł??
-- 10 cze 2016, 22:03 --
http://img12.staticclassifieds.com/imag ... rev007.jpg
Mój stojan wygląda tak jak ten z linku, cewka zapłonowa to ta na górze wychodzą z niej 2 przewody oraz ma podłączenie do masy,
brązowy przewód - masa = 40ohm
czarno czerwony - masa = 1600 ohm
-- 11 cze 2016, 19:45 --
http://olx.pl/oferta/stojan-stator-uzwo ... 043570ca5b
stojan mam dokładnie jak ten z aukcji z linku i wydaje mi się, że właśnie cewka zapłonowa jest uszkodzona gdyż wydaje mi się iż brązowy kabel z cewki zasila moduł zapłonowy a czarno-czerwony to wyjście drugiego bieguna cewki (na masę) i skoro padając przejście masa - czarno-czerwony uzyskuję tak dużą oporność nasuwają się wnioski iż cewka nie ma przejścia/ciągłości oraz oporność na brązowym przewodzie wynosząca 40/39 ohm jest chyba zbyt niska i może wynikać z braku ciągłości przewodu cewki
czy mógł by ktoś potwierdzić moje rozawarzania??
-- 10 cze 2016, 22:03 --
http://img12.staticclassifieds.com/imag ... rev007.jpg
Mój stojan wygląda tak jak ten z linku, cewka zapłonowa to ta na górze wychodzą z niej 2 przewody oraz ma podłączenie do masy,
brązowy przewód - masa = 40ohm
czarno czerwony - masa = 1600 ohm
-- 11 cze 2016, 19:45 --
http://olx.pl/oferta/stojan-stator-uzwo ... 043570ca5b
stojan mam dokładnie jak ten z aukcji z linku i wydaje mi się, że właśnie cewka zapłonowa jest uszkodzona gdyż wydaje mi się iż brązowy kabel z cewki zasila moduł zapłonowy a czarno-czerwony to wyjście drugiego bieguna cewki (na masę) i skoro padając przejście masa - czarno-czerwony uzyskuję tak dużą oporność nasuwają się wnioski iż cewka nie ma przejścia/ciągłości oraz oporność na brązowym przewodzie wynosząca 40/39 ohm jest chyba zbyt niska i może wynikać z braku ciągłości przewodu cewki
czy mógł by ktoś potwierdzić moje rozawarzania??