Strona 1 z 1

Kawasaki KMX 125

Post: 03 sie 2018, 9:52
autor: grykrystian
Witam, po sprzedaży mojej DT 80 udało mi się kupić za dobre pieniądze KMX'a 125, nie wyglądał on zbyt dobrze, ale dużo nie kosztowało doprowadzenie go do oryginalnych kolorów :) Z plastików bocznych, siedzenia i handbarów wystarczyło zmyć słabo nałożoną farbę zmywaczem do lakieru, pomalować bak i kupić normalny błotnik. Ze strony mechanicznej trzeba było zmienić uszczelniacz pompy wody, zmieniłem też sprężyny sprzęgłowe, tarcze były w dobrym stanie. Zmieniłem również zaworek iglicowy, uszczelki w kraniku, przednią zębatkę z 16z na 14, linkę prędkościomierza, klocki hamulcowe i filtr powietrza, bo była tylko jakaś gąbka.
Po kupnie ślizgało się sprzęgło i zauważyłem, że olej był zmieszany z płynem, więc wymieniłem uszczelniacz pompy wody, wyczyściłem wszystko ze starego oleju, pomierzyłem tarczę i sprężyny, to wszystko było powyżej limitów serwisowych ( sprężyny i tak zmieniłem ). Można powiedzieć, że ślizganie sprzęgła ustało, bo na ciepłym silniku jest wszystko ok, lecz na zimnym nadal się ślizga :( Zalane Motulem Transoil 10w40.
Tak wyglądał w dniu kupna.
Obrazek

Tutaj już po zmyciu farby z boczków/ pomalowaniu bak i owiewki chłodnicy.
Obrazek
Obrazek

W oczekiwaniu na części, wpadły też czerwone gumy na lagi.
Obrazek
Obrazek

Tak kawa wygląda aktualnie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ogólnie moto fajnie się jeździ, z 3 biegu idzie na koło, v-max po zmianie przedniej zębatki na mniejszą okolicach 135.

W planach mam:
- Opony kostki ( na tył już zamówiłem )
- Okleina
- Końcówka wydechu gianelli
- Osłona na tarczę hamulcową

Re: Kawasaki KMX 125

Post: 03 sie 2018, 13:39
autor: Szofer
Fajnie ją odratowałeś z wiejskich rąk.

Re: Kawasaki KMX 125

Post: 03 sie 2018, 14:38
autor: ilukasz
Sztos :D Jaką masz zębatke z tyłu?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Re: Kawasaki KMX 125

Post: 03 sie 2018, 14:40
autor: grykrystian
Dzięki :) Zębatki to 14/48.

-- 08 sie 2018, 0:53 --

Wpadł nowy Metzeler MC 5 100/100 :) :)
Obrazek