Strona 1 z 1

DT 125 lc2 34x

Post: 05 kwie 2021, 13:37
autor: zibilardoLC
Witam, oto moja dt 125 lc2 z 1988 roku. Kupiona w zeszłym roku na jesień w stanie agonalnym:

Obrazek

Obecnie oprócz zmian wizualnych, zrobiony szlif, nowy tłok meteor, nowy dyfuzor Gianelli. Jeszcze nie wszystko jest skończone, złożony z grubsza do zdjęcia. Stan ze stycznia bieżącego roku:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jazda testowa za mną niestety pojawił się problem z zapłonem, najprawdopodobniej potrzebuję nowy moduł zapłonowy,a jak zapewne wiecie nie jest on łatwy do dostania. Jak Wam się podoba?

Re: DT 125 lc2 34x

Post: 05 kwie 2021, 16:59
autor: Szofer
Bardzo ładnie odremontowana. Błotnik przedni oryginalny? na kloszu lampy nie powinna być zamontowana kratka?

Re: DT 125 lc2 34x

Post: 05 kwie 2021, 19:55
autor: zibilardoLC
Błotnik jest oryginalny, był pęknięty w kilku miejscach, od spodu podkleiłem włóknem szklanym i jest w miarę spoko. Kratki nie dostałem z motocyklem, szczerze to nie wiem czy powinna być czy nie..

Re: DT 125 lc2 34x

Post: 06 kwie 2021, 6:35
autor: Vidon
Z lewej strony na baku nie powinno być owiewki plastiku, świeżo wygląda, szkoda będzie w błoto wjechać.

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

Re: DT 125 lc2 34x

Post: 06 kwie 2021, 6:47
autor: zibilardoLC
Owiewke dostałem razem z motocyklem, zakładam, że pochodzi ona z dt 80. mocowań fabrycznych nie ma, ale o dziwo pasuje do kształtu baku idealnie i chyba wygląda nie najgorzej.

Re: DT 125 lc2 34x

Post: 06 kwie 2021, 9:18
autor: KruKu
W dt 80 bodajze w hiszpańskiej wersji były dwie owiewki, więc jak najbardziej u Ciebie tez może być.

Sam motorek ładny, blotnik będzie też biały?

Re: DT 125 lc2 34x

Post: 06 kwie 2021, 20:23
autor: zibilardoLC
Tak chyba go przemaluję

Re: DT 125 lc2 34x

Post: 30 maja 2021, 21:56
autor: Ulqloria
Malowanie plastików w enduro to chyba najgorszy pomysł jaki może być, wszystko ci popęka po paru glebach

Re: DT 125 lc2 34x

Post: 31 maja 2021, 22:44
autor: seler1500
Niekoniecznie musisz szukać innego modułu, jeśli część z zaworem wydechowym działa, możesz zrobić moduł - hybrydę ;)
Wszystko oprócz cewki zasilającej i cewki zapłonowej zostawiasz podłączone do starego modułu, dublujesz przewody masowy, gaszenie, impulsatora, podłączasz do nowego modułu - testowane - gra dobrze z modułem skuterka 2T Keeway Hurricane, koszt śmieszny - i przy okazji odblokowane :)