Strona 1 z 10

Yamaha DT 125 RN by Cedec1

Post: 12 lut 2015, 14:52
autor: cedec1
Witam jako że mam trochę wolnego czasu opiszę historię mojej DT
wystawiona za 2800 no to jedziem oglądać
na miejscu okazuje sie że moto nie trzyma wolnych obrotów i strasznie zaniedbane
lagi przednie z dt lc2
rama pordzewiała siedzenie potargane kierownica spawana gażnik ma obrobioną śrubę od powietrza brak akumulatora i silniczka ypvs tarcze hamulcowe zużyte brak klocków luzy na łożyskach kół i główce ramy
łańcuch do wymiany
ostatecznie kupiona za 1750 chciałem zrobić moto pod siebie i mieć pewność co w niej jest po za tym jest zarejestrowana
przywieziona do domu stała około 2 miesięcy w oczekiwaniu na części
Obrazek
instalacje kupiona wraz z silniczkiem ypvs oraz modułem 3mb00 i stojanem oraz nowa cewka WN z fajką i przewodem
kupiony gaźnik lagi nowe gumy na lagi kierownica reikon manetki domino
nowy tłok wossner oraz korba tej samej firmy śruby wymienione na imbusowe wszystkie nowe łożyska w siniku oraz skrzyni koyo
uszczelniacze atchena nowe sprzęgło EBC (przekładki sprężyny tarcze )
nowe łożyska kół oraz główki ramy allbals nowe klocki galfier oraz tarcze NG
pomalowana rama oraz wahacz w lakierni :/ wiem wiem lepiej w proszek ale to w przyszłości
dyfuzor odblokowany pomalowany +końcówka jakaś uniwersalna przelotowa
nowy łańcuch SFR oringowy (teraz żałuję że nie kupiłem did) nowe zembatki
Obrazek
Obrazek
po paru glebach lakier zaczoł odpadać od owiewek więc okleiłem folią carbon wiem teraz polecą hejty ale nie dało się nic zrobić Obrazek
po wielu perypetiach ze sportowymi wydechami w końcu wpadł nowy kompletny wydech giannelli enduro który nie zabiera tak bardzo dołu a polepsza górę obrotów w porównaniu do depa to w ogóle od dołu nie chciał jechać za to góra obrotów dupę urywała :) wpadły również ostatnio nowe opony przód michelin s12 xc a tył mitas super light i tak wygląda na dzień dzisiejszy do zrobienia zostało wypiaskować pomalować ramę i wahacz i poszukać plastików w dobrej cenie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Yamaha DT 125 RN by Cedec1

Post: 12 lut 2015, 15:32
autor: Owad
Ogólnie to spoko Dt, widać że nie oszczędzasz na częsciach i to się ceni :) . Tak jak mówiłeś, leci hejt na ten carbon :F . Jak juz, lepiej by to wyglądało wszystko obklejone czarną folią zamiast carbonem.

Re: Yamaha DT 125 RN by Cedec1

Post: 12 lut 2015, 16:10
autor: Johnny
Mi akurat ten carbon się podoba ;)

Re: Yamaha DT 125 RN by Cedec1

Post: 12 lut 2015, 19:34
autor: paolo9779
Dlaczego zamieniłeś dep'a na giana czy jak to było?

Re: Yamaha DT 125 RN by Cedec1

Post: 12 lut 2015, 20:36
autor: cedec1
po depie została tylko naklejka :p
na depie nie ciągnie w ogóle na niskich obrotach a przy 11 tyś łeb urywa do jazdy enduro się nie nadaje ewntualnie na tor lub na ulicę będzie ok

Re: Yamaha DT 125 RN by Cedec1

Post: 12 lut 2015, 20:39
autor: paolo9779
Myślałem że dep jest niżej strojony niż gian.

Re: Yamaha DT 125 RN by Cedec1

Post: 12 lut 2015, 21:42
autor: cedec1
dep jest najwyżej strojony z tych co znam

-- 16 lut 2015, 17:36 --

pojechałem po świecę i takie coś mi w łapy wpadło zabawa na środę się szykuje
Obrazek

-- 18 lut 2015, 15:10 --

czas kontynłować monolog tak aktualnie wyglądają zegary pół dnia rzeźbienia
Obrazek

Re: Yamaha DT 125 RN by Cedec1

Post: 19 lut 2015, 22:52
autor: konrd278
Kozak

Re: Yamaha DT 125 RN by Cedec1

Post: 19 lut 2015, 22:54
autor: paolo9779
Rozumiem temperatura powietrza :P

Re: Yamaha DT 125 RN by Cedec1

Post: 20 lut 2015, 8:36
autor: Kozak58
miałem taki w dt 80 a nawet nie pomyślałem żeby w zegary to wsadzać :)