WR 250f `07 czas na nauke jazdy
: 03 maja 2013, 12:54
Jak niektórzy wiedzą, miałem XR`ke 400`setke, lecz przyszedł czas na zmiany, Xr po wystawieniu sprzedała się w 3 dni.
Poszukiwania nowego sprzętu, długo nic, sezon nie chce czekać i oto pojawiła się WR.
Na papierze wszystko wygląda zachęcająco:
Z rzeczy nieoryginalnych/dodanych w motocyklu są:
- Tuningowana prowadnica łańcucha ACCEL- (190zł)
- Tuningowe półki RG3 (koszt nowych około 640 USD)
- Karbonowe osłony na dekle
- Dźwignia zmiany biegów kuta Hornet
- Handbary ZETA z przykręconymi listkami UFO (taka moja przeróbka –która się świetnie spisuje )
- Okleina na tylne boczki, air box i przednią lampę FX Customs z numerem 7
- Okleina na boczki chłodnicy Blackbird Racing
- Opona przednia Bridgestone Motocross M-403 – 50%
- Opona tył Michelin S12 - 95%
- Licznik motogodzin DRC
-Przewód hamulcowy hell –niebieski
Zawieszenie – fabryczne zawieszenie poddane tuningowi przez włoską firmę Andreani (http://www.andreanigroup.com) - działa lepiej niż fabryczne
-Czarne, antypoślizgowe obicie siedzenia
-Osłony chłodnic
Trasa 400km w jedną stronę i wszystko już się wyjaśniło. Zjedzone ciasto i z powrotem, po drodze 2 makdonaldy i maszyna stoi w garażu. We wtorek przywieziona, w czwartek już głowica podniesiona, ale spokojnie, na własne życzenie, koszt uszczelki 100 zł a sprawdzenie co się kupiło i ewentualne wczesne wykrycie usterki dużo tańsze niż remont harda. Wszystko w porządku, tłok 25mth tak jak było mówione, luzy na głowicy zrobione, w sobotę złożyłem.
W tym sezonie nie uznaje półśrodków, opony muszą być.
Po tygodniu jazdy pierwsze w życiu Cross Country, teren bardzo ciężki ze względu na intensywny deszcz. Początkowo od nas jechało 5 motorów, na zapoznawcze wyjechało 4, w końcu zostało dwóch. Pojechaliśmy na 2 busy i 2 osobówki. Jeszcze wszyscy czyści i ładni.
Zaczeło się....
Ja jako jedyny od nas ukończyłem bez usterki.
Było bardzo ciężko, 2h, 6 kółek i uświadomiłem sobie jak ważna jest kondycja, mimo jakiejś tam techniki, pod koniec popełniałem mnóstwo błędów.
Wynik satysfakcjonujący: pierwsze miejsce w klasie, oraz 12 w generalnej.
Powrót do domu
Wr`ka pierwszy bardzo trudny test przeszła pozytywnie, później zostało tylko czyszczenie.
Historia trochę długa, lecz na forum mnie trochę nie było, poza tym trzeba trochę rozbudzić nowe forum
Poszukiwania nowego sprzętu, długo nic, sezon nie chce czekać i oto pojawiła się WR.
Na papierze wszystko wygląda zachęcająco:
Z rzeczy nieoryginalnych/dodanych w motocyklu są:
- Tuningowana prowadnica łańcucha ACCEL- (190zł)
- Tuningowe półki RG3 (koszt nowych około 640 USD)
- Karbonowe osłony na dekle
- Dźwignia zmiany biegów kuta Hornet
- Handbary ZETA z przykręconymi listkami UFO (taka moja przeróbka –która się świetnie spisuje )
- Okleina na tylne boczki, air box i przednią lampę FX Customs z numerem 7
- Okleina na boczki chłodnicy Blackbird Racing
- Opona przednia Bridgestone Motocross M-403 – 50%
- Opona tył Michelin S12 - 95%
- Licznik motogodzin DRC
-Przewód hamulcowy hell –niebieski
Zawieszenie – fabryczne zawieszenie poddane tuningowi przez włoską firmę Andreani (http://www.andreanigroup.com) - działa lepiej niż fabryczne
-Czarne, antypoślizgowe obicie siedzenia
-Osłony chłodnic
Trasa 400km w jedną stronę i wszystko już się wyjaśniło. Zjedzone ciasto i z powrotem, po drodze 2 makdonaldy i maszyna stoi w garażu. We wtorek przywieziona, w czwartek już głowica podniesiona, ale spokojnie, na własne życzenie, koszt uszczelki 100 zł a sprawdzenie co się kupiło i ewentualne wczesne wykrycie usterki dużo tańsze niż remont harda. Wszystko w porządku, tłok 25mth tak jak było mówione, luzy na głowicy zrobione, w sobotę złożyłem.
W tym sezonie nie uznaje półśrodków, opony muszą być.
Po tygodniu jazdy pierwsze w życiu Cross Country, teren bardzo ciężki ze względu na intensywny deszcz. Początkowo od nas jechało 5 motorów, na zapoznawcze wyjechało 4, w końcu zostało dwóch. Pojechaliśmy na 2 busy i 2 osobówki. Jeszcze wszyscy czyści i ładni.
Zaczeło się....
Ja jako jedyny od nas ukończyłem bez usterki.
Było bardzo ciężko, 2h, 6 kółek i uświadomiłem sobie jak ważna jest kondycja, mimo jakiejś tam techniki, pod koniec popełniałem mnóstwo błędów.
Wynik satysfakcjonujący: pierwsze miejsce w klasie, oraz 12 w generalnej.
Powrót do domu
Wr`ka pierwszy bardzo trudny test przeszła pozytywnie, później zostało tylko czyszczenie.
Historia trochę długa, lecz na forum mnie trochę nie było, poza tym trzeba trochę rozbudzić nowe forum