Strona 17 z 20

Re: DT125-pytania

Post: 16 wrz 2014, 18:15
autor: Enduros70
No, taki urok mechaniki.

Re: DT125-pytania

Post: 16 wrz 2014, 18:19
autor: padle215
Wystarczy zdjąć owiewki, siedzenie i bak. Dyfuzora nie trzeba odkręcać.
Chyba, że dyfuzor atheny nie przeszkadza, a oryginalny tak.

Re: DT125-pytania

Post: 17 wrz 2014, 7:18
autor: bastaz
Ok. Bak się trzyma tylko na tej śrubie pod siedzeniem i przy owiewkach? Z rurek paliwowych jest tylko ta przy kraniku?
Dyfuzor mam Gianelli i raczej nie trzeba będzie zdejmować... tak mi się zdaje.

Re: DT125-pytania

Post: 17 wrz 2014, 8:46
autor: FastMan
Tylko ta jedna śruba mocuje bak do ramy, owiewki są montowane do baku i kawałek do stelaża przy ramie, teoretycznie można zdjąć bak razem z plastikami, ale jak nie chcesz połamać nic to lepiej zdjąć najpierw plastiki, bo to i tak tylko trzy śruby na plastik i bez problemu je zdejmujesz. Bak po odkręceniu tej jednej śruby trzyma się jeszcze na dwóch gumach z obydwu stron ramy, uważaj żeby ich nie zgubić.

Re: DT125-pytania

Post: 17 wrz 2014, 22:28
autor: bastaz
Zrobione. Dzięki za wskazówki. Jutro sprawdzę czy coś to dało ;)

EDIT:
No i dało, sporo lepiej reaguje na gaz :)

-- 22 wrz 2014, 8:06 --

Kolejne moje pytanie:

Na przyszły sezon chce zmienić dysze w gaźniku no i teraz pytanie. Zalecane są 240 i 30, ale trochę postów wyczytałem, że na 270 komuś też działa i o wiele lepiej jeździ niż na 240. Także jak to jest? Kupować 240, 250, 260, 270 oraz 30 i testować?

Re: DT125-pytania

Post: 25 lut 2016, 22:51
autor: Wojtas501
Zmieści się do DT125 oponka na tył 110/90-18? mam okazje dobrze kupić nowego Mitas c12. aktualnie mam 120/80 Michasia AC10 i jak była nowa to na błoto ideał, ale na suchym zaczynało trochę mulić

Re: DT125-pytania

Post: 25 lut 2016, 23:06
autor: Enduros70
Zmieści.

Re: DT125-pytania

Post: 04 sie 2016, 19:57
autor: kura2222
witam mierzyłem dziś z bratem kompresje i nie wiem czy dobrze wyszedł wynik gdyż robiliśmy to na rozgrzanym silniku a wyczytałem dopiero teraz ,że chyba powinno się mierzyć na zimnym powiedzcie dlaczego ,a i czy kranik paliwa powinien być otwarty bo my mierzyliśmy na zamkniętym manetka odkręcona na maksa silnik gorący i w dwóch pomiarach wyszło 8,5 ,a jaka jest maksymalna kompresja w dt 125 zaraz po remoncie bo nigdzie nikt nie pisze o tym?

Re: DT125-pytania

Post: 04 sie 2016, 22:25
autor: ilukasz
Ponizej 6 barow remont

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Re: DT125-pytania

Post: 05 sie 2016, 11:06
autor: Iktorn
Witam, powiedzcie mi dt 125 na seryjnym tłoku i cylku może mieć 10 bar przy 15k przebiegu. Jak jest komprecha to jeździć czy remont przy sztywnym przebiegu ???