Strona 1 z 1

Pare pytań dotyczących blokad

Post: 15 lip 2014, 9:08
autor: przemekyamaha
Witam, na wstępie powiem że nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania w innych tematach.
Moja Yamaha jest z 1999r
Mam pytanie, Yamaha kręci się z każdym biegiem coraz niżej, np. 1-10tyś, 2-9,5tyś, 3-9,5tyś, 4-8,5tyś, 5-8,5tyś, 6-7.5tyś
Teraz pytanie: Czym może być to spowodowane? Czy jest możliwe że to przez blokady?
Wydaje mi się że Yamaha zablokowana jest całkowicie, jedynie ustawiony jest raczej dobrze zawór YPVS (Tarcza pokrywa się z dziurką)
Kolejne pytanie: Które blokady dają najlepszy efekt po odblokowaniu?
Czy odczuwalny efekt daje rozwiercenie gasboxa? zaklejenie plastikowej butelki przy gumie filtra?
Czy opłaca się zdejmować gumę z pod siedzenia? Boję się że więcej syfu będzie dostawać się do airboxa, dlatego wolałbym zostawić to w oryginale, czy dużo to daję w praktyce?

Ogólnie rzecz biorąc, chce mieć zrobione tylko: Dyfuzor+końcówka przelotowa, moduł, zawór. Czy reszta blokad (po za dyszami których nie chce zmieniać) dają odczuwalny efekt? Bardzo prosiłbym o odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich :P

Re: Pare pytań dotyczących blokad

Post: 15 lip 2014, 9:19
autor: paolo9779
Jak dysz zmieniać nie chcesz to gumę zostaw ale moc owiele sie polepszy po wywalenia tej gumy i zmianie dysz.

Re: Pare pytań dotyczących blokad

Post: 15 lip 2014, 9:35
autor: Enduros70
przemekyamaha pisze:Czy opłaca się zdejmować gumę z pod siedzenia? Boję się że więcej syfu będzie dostawać się do airboxa, dlatego wolałbym zostawić to w oryginale, czy dużo to daję w praktyce?

Od czego jest filtr powietrza ? Ta guma jest wsadzana po to, by uciszyć buczenie filtra.

W crossach ściągasz siedzenie i jest taki widok

Obrazek

Re: Pare pytań dotyczących blokad

Post: 15 lip 2014, 9:42
autor: przemekyamaha
To warto sciągać tę gumę nie zmieniając dysz? (jeśli tak to zaraz to zrobię) :)
I czy rozwiercenie gasboxa i zaklejenie butelki też lepiej zrobić?
No i najważniejsze to z tymi obrotami, co to może być?

-- 15 lip 2014, 9:44 --

A i jeszcze pytanie dot filtra? Czy mogę nasączyć go olejem do mieszanki ? Bo nie mam nic innego

Re: Pare pytań dotyczących blokad

Post: 15 lip 2014, 11:30
autor: Enduros70
Olej do mieszanki nie działa tak jak dedykowany.
Reszta pytań jest dla mnie dziwna.

Re: Pare pytań dotyczących blokad

Post: 15 lip 2014, 11:51
autor: przemekyamaha
To czym nasączyć jak nie mam specjalnego preparatu? Niczym innym?
Dziwna? Tzn?
Laik, pyta mechanika o rzeczy które go niepokoją, składnia jest dziwna czy co do cholery ?!
W takim razie nieźle wykształconym trzeba być aby w ogóle próbować pisać tutaj jakiś post.

Re: Pare pytań dotyczących blokad

Post: 15 lip 2014, 11:58
autor: żuczek
Gumy ściągać nie warto. Będzie źle chodziła. Jak już chcesz odblokowywać dyfuzor to i tak zmienić dysze musisz, bo będzie mulić i nie wyregulujesz. Jeśli zdecydujesz się odblokować dyfuzor to musisz zmienić dysze, a przy zmianie dysz wyjmujesz tą gumę z filtra. Finito.

Re: Pare pytań dotyczących blokad

Post: 15 lip 2014, 14:07
autor: Enduros70
Dziwna, bo odpowiedzi uzyskałeś lub są dostępne na forum.
Pytanie typu "czy warto odblokować...?" uważam jako dziwne.
Do nasączania gąbkowym filtrów powietrza stosuje się olej w sprayu lub w butelce, zazwyczaj nazywane foam filter oil.

Re: Pare pytań dotyczących blokad

Post: 15 lip 2014, 14:35
autor: przemekyamaha
Ok, w takim razie chciałbym się tylko dowiedzieć czy to że im wyższy bieg tym niższe obroty spowodowane jest blokadami czy słabą kondycją silnika?

Re: Pare pytań dotyczących blokad

Post: 15 lip 2014, 14:55
autor: Enduros70
Nie da się jednoznacznie stwierdzić bez zdjęcia blokad.