Strona 5 z 20

Re: Y.P.V.S - regulacja

: 29 cze 2014, 22:53
autor: Enduros70
Prawie każdy zawór szlifuję przy remoncie.

Re: Y.P.V.S - regulacja

: 30 cze 2014, 21:36
autor: Łukasz
mam pytanie odnośnie tego zaworu mam moja DT jest bez aku. instalacja jest w strzępach są pozostałości po niej.Jakaś wiązka idąca pod siedzenie,ale wszystko jest obcięte i zaizolowanie nie wiadomo co do czego.
Mam takie pytanie czy jest możliwość podłączenia samego zaworu??jeśli tak to jak mogę taka mini instalacje wykonać?? <?> <help>

Re: Y.P.V.S - regulacja

: 30 cze 2014, 21:59
autor: Enduros70
Musi być akumulator. Kup instalację z rozbiórki, podłącz wszystko i ciesz się życiem.

Re: Y.P.V.S - regulacja

: 30 cze 2014, 22:08
autor: Łukasz
no właśnie myślę żeby aku był ale tylko do obsługi zaworu,bo nie wiem czy połapię się z cała instalacją.
Czyli nie da rady zrobić tak jak wymyśliłem??
p.s. instalacja musi być dopasowana pod moduł czy pod coś jeszcze??

-- 06 lip 2014, 1:58 --

mam jeszcze jedno pytanie bo kiedy chciałem przestawić zawór na otwarty i zablokować to mi się pojawiło coś w rodzaju odcięcia przy wyższych obrotach,podkreślam że wcześniej nie było odcięcia dodam że mam moduł 3rm-20 (Który podobno nie był blokowany),Mogłem coś zrobić źle??
Ciekawostką jest to że kolega chciał uruchomić zawór i kupił w tym celu aku,przejechał się i ma teraz te same objawy.

Re: Y.P.V.S - regulacja

: 08 lip 2014, 7:34
autor: chaszczoski
panowie jak jestem w tym momencie to jak to gówno ruszyć aby wyjąć ? http://www.iv.pl/images/77271152794396926645.jpg kombinerki i pociągnąć czy jak bo mocno siedzi a nie chce czegoś rozjebać

Re: Y.P.V.S - regulacja

: 08 lip 2014, 8:54
autor: Enduros70
Odkręć z drugiej strony.

Re: Y.P.V.S - regulacja

: 08 lip 2014, 9:35
autor: chaszczoski
ok nie przykukałem tej śrubki dzięki.

-- 08 lip 2014, 11:41 --

słuchaj pokaz na fotce gdzie dokładnie szlifujesz czy na plaskim czy na zaokragleniu ? i jeszcze jedno ma ktoś wymiary simeringu pod tarcze z linkami na ten wałek ?

jak wkładać wałek (dla 100%pewności) ? 1? http://www.iv.pl/images/28773826003671114862.jpg
2? http://www.iv.pl/images/80281265910617643689.jpg

-- 10 lip 2014, 18:04 --

pany ypvs złożony, nie chciała mi podejść regulacja na pokrycie 2 otworów (łapał muła), to wziąłem 2 klucze 8 i 10 pojeździłem chwile i wyczułem że największą moc ma przy takim ustawieniu http://www.iv.pl/images/13716193052876495192.jpg (pozycja po self teście) . być może ktoś wcześniej majstrował coś przy linkach.

Re: Y.P.V.S - regulacja

: 20 sie 2014, 20:47
autor: przemekyamaha
Zawor jest ustawiony tak jak w instrukcji ale i tak yamaha od 7k zmienia dźwięk i ma moc

Re: Y.P.V.S - regulacja

: 22 sie 2014, 9:49
autor: Ubiprom
Powitać

Mam problem z YPVS. Motocykl przyjechał tak najprawdopodobniej ze Szwajcarii. Zawór ustawiony na stałe w pozycji otwartej tj:

http://iv.pl/viewer.php?file=22642131177050381124.jpg
System jest niekompletny tj. brakuje tego czarnego plastiku ale myśle, że mocowanie uda mi się "wyrzeźbić":

http://iv.pl/viewer.php?file=21749401471355248180.jpg

Sterowanie działa prawidłowo, selftest działa jak trzeba tylko linki są niepodłączone bo nie mają do czego. Sam zawód zblokowany śrubą w tej pozycji otwartej.

Objawy mam takie, że motor wcale nie ma dołu do tego stopnia, że musze często na półsprzęgle jeździć żeby wszedł na obroty.
Do tego kręci maksymalnie 8 k rpm. Dyfuzor został wybebeszony - nie wiem czy moduł jest zablokowany. Model to 3BN (Yamaha DT 125 z 1989 r.)

Proszę o odpowiedź czy jeśli zawór jest na stale w pozycji otwartej to czy ma to znaczenie, że motor kręci do 8 k rpm i koniec ? (czy na luzie czy na biegu nie ma znaczenia) Wydaje mi się, że nie odcina iskry a bardziej go zamula. Postaram się nagrać i wrzucić filmik.

pozdrawiam

Re: Y.P.V.S - regulacja

: 22 sie 2014, 10:21
autor: Enduros70
Może być wydech zawalony nagarem, bądź już bardzo wyeksploatowany tłok.